فرمانده منطقه نیروی دریایی سپاه:

شهید مهدوی و یارانش هیمنه استکبار ‌را در خلیج فارس غرق کردند

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش با حماسه‌ای که مهر سال ۶۶ آفریدند، هیمنه استکبار را در خلیج فارس غرق کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، سردار رمضان زیراهی در یادواره شهدای خلیج فارس که امروز در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، بیان کرد: نباید فراموش کنیم در هشت سال دفاع مقدس دشمن از بلوک شرق و غرب علیه ملت ایران وارد جنگ شد و رزمندگان حماسه‌های گوناگونی خلق کردند که در تاریخ ثبت شد.

او، حماسه خلیج فارس را یکی از این عملیات‌ها دانست و افزود: ۱۶ مهر یادآور رشادت و اقتدار حماسه‌سازان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه است که در سال ۶۶ به فرماندهی سردار نادر مهدوی و همرزمانش ضربات مهلکی به نیرو‌های نظامی آمریکا در خلیج فارس  وارد کردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ادامه داد: حماسه خلیج فارس را یادگار رویارویی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دانست رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در عملیات غرورآفرین در حالی که آمریکا خلیج فارس را ناامن کرده بود در عملیات مقابله به مثل ضربه‌ای کوبنده به آمریکا و هم‌پیمانش وارد کردند و هیمنه استکبار جهانی را در این آب‌ها غرق کردند.

زیراهی عنوان کرد: شهیدان بیژن گُرد، غلامحسین توسلی، نصرالله شفیعی، مجید مبارکی، خداداد آبسالان و مهدی محمدی‌ها به فرماندهی نادر مهدوی خلیج فارس را به گورستان متجاوزان تبدیل کردند.

یکی از استادان حوزه و دانشگاه هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس ملت ایران، ابهت آمریکا را شکست و امروز دیگر کسی آمریکا را قدرت مطلقه جهان نمی‌داند.

حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری افزود: شهدا با ایثار بر سر عهد و پیمان الهی خود ایستادند؛ امروز مسئولان نیز باید بر سر عهد و قرار خود با خدا بمانند و به مردم خدمت خالصانه کنند.

او ادامه داد: اگر امروز می‌خواهیم در جنگ اقتصادی، سیاسی و علمی پیروز شویم باید سر قرارمان با خدا باشیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن اعتقاد مردم به ولایت فقیه، بیان کرد: ما باید زیر سایه ولایت ایمان، مجاهدت و مقاومت داشته باشیم و در رکاب ولایت باشیم نه جلوتر برویم و نه عقب بمانیم.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: دشمن امروز مانع تراشی می‌کند و تحریم و تهدید می‌کند، اما راه حل مقاومت است.

انتهای پیام/ک

یادواره شهدای خلیج فارس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد

 

برچسب ها: شهدا ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.