شرکت‌های بزرگ بازی سازی در حال کار روی بازی‌های مطرح برای کنسول PS5 هستند

دو شرکت EA و Bluepoint Games اعلام کردند که با اعلام شدن مشخصات سخت افزاری کنسول PS5، این دو شرکت نیز کار خود برای ساخت بازی‌های بزرگ مربوط به این کنسول را آغاز کردند.

شرکت‌های بزرگ بازی سازی در حال کار روی بازی‌های کنسول PS5 هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرد که کنسول PS5 قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود؛ این در حالی است که تاکنون سونی هیچ جزییاتی به غیر از اطلاعات سخت افزاری این کنسول را منتشر نکرده است و کاربران حتی نمی‌توانند آرم نسل جدید کنسول شرکت سونی قرار است چگونه باشد. این در حالی است که شرکت‌های بزرگی نظیر EA و Bluepoint Games اعلام کرده‌اند که در حال کار روی عناوین خود برای کنسول PS5 هستند و قصد دارد با عرضه کنسول PS5، عناوین جدید خود را وارد بازار کنند.

شرکت Bluepoint Games اعلام کرد که در حال کار روی عنوان بزرگی برای کنسول PS5 است و فعلا قرار نیست از آن اطلاعاتی منتشر شود. این شرکت در ساخت عنوان Shadow of the Colossus HD Remake برای کنسول PS4 نیز همکاری داشت، اما نامی از این شرکت به صورت واضح در بازی وجود نداشت و ظاهرا این شرکت قصد دارد به طور جداگانه دست به ساخت عنوانی برای کنسول بزند.

شرکت‌های بزرگ بازی سازی در حال کار روی بازی‌های کنسول PS5 هستند

شرکت الکترونیک آرتز نیز اعلام کرده کرده از آنجایی که اطاعات مربوط به کارت گرافیک کنسول PS5 مشخص شده است، می‌تواند اقدام به ساخت بازی برای این کنسول کند. شرکت EA فعلا درباره عنوانی که قرار است برای کنسول PS5 بسازد حرفی نزده و ظاهرا این شرکت در حال حاضر تمام تمرکز خود را برای ساخت نسخه‌ی جدید عناوین NHL و Fifa گذاشته است.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه کنسول پلی‌استیشن ۵ مشخص شد


با اعلام دو شرکت EA و Bluepoint Games، قطعا سایر شرکت‌های بزرگ بازی سازی نیز از برنامه‌های خود برای کنسول جدید شرکت سونی حرف خواهند زد؛ با این حال باید تا زمان عرضه یا حداقل معرفی کنسول PS5 توسط سونی در تعطیلات سال ۲۰۲۰ منتظر بود.

انتهای پیام/

شرکت‌های بزرگ بازی سازی روی نسل بعدی عناوین رایانه‌ای کار می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار