مدیرکل دفتر طرح‌ها و تامین مالی:

تهیه سازوکار استخراج رمز ارز‌ها با همفکری فعالان در اولویت کار

هادی گفت: در تهیه دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز تلاش کردیم همه جوانب موضوع را ببینیم.

تهیه سازوکار استخراج رمز ارز‌ها با همفکری فعالان در اولویت کاربه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا هادی مدیرکل دفتر طرح‌ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت در گردهمایی آشنایی با فعالیت استخراج رمزارز‌ها که با حضور نمایندگان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، دفاتر تخصصی وزارتخانه و فعالان رمز ارز‌ها برگزار شد، افزود: برای فعالیت استخراج رمز ارز‌ها به دلیل جدید بودن و عدم شناخت کافی که در مجموعه دستگاه‌های مختلف بود مشکلاتی در جمع بندی نظرات بود، اما در مجموع دولت معتقد بود به فعالیت رسمی استخراج رمز ارز‌ها بود و این موضوعی اجتناب ناپذیر است.

او گفت: موضوع بلاک چین حوزه وسیعی را دارد و به سرعت نیز در حال گسترش است لذا ما نمی‌توانیم به این صنعت توجه نکنیم.


بیشتر بخوانید: احکام مالیاتی برای استخراج رمز ارز‌ها ابلاغ شد


مدیرکل دفتر طرح‌ها و تامین مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در تهیه دستورالعمل صدور جواز تاسیس و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز تلاش کردیم همه جوانب موضوع را ببینیم و نظرات دستگاه‌های مختلف را در آن لحاظ نماییم.

او گفت: دستورالعمل نهایی شده و در آینده نزدیک توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد، اما نیاز است به دلیل جدید بودن این صنعت، سازمان‌های استانی کاملا توجیه شوند.

هادی افزود: صدور مجوز‌های موضوع این دستورالعمل کاملا از طریق سامانه انجام می‌شود و آموزش‌های لازم در این خصوص داده می‌شود.

در این گردهمایی، مفاهیم فنی، رویه‌ها، ضوابط و چگونگی فعالیت رمز ارز‌ها برای حاضران تشریح شد.

انتهای پیام/

صدور مجوز‌ها کاملا از طریق سامانه انجام می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار