سردار رحیمی:

بهره بردن از امنیت برای یک قوم و دین خاص نیست

رئیس پلیس پایتخت گفت: کشور ما مهد ادیان، اقوام و قبایل مختلف است که در کنار هم و با اخوت و همدلی به نیکی زندگی می‌کنند.

بهره بردن از امنیت برای یک قوم و دین خاص نیستبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی در دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی با اشاره به اینکه برای توسعه ایران عزیزمان همه باید دست در دست یکدیگر با وحدت، همدلی و اخوت گام‌های بلندی را برداریم، بیان داشت: دیدار با نمایندگان ادیان توحیدی برای ما لذت بخش است.

وی افزود: به این مهم واقف هستیم که دشمن به شدت از وحدت و همدلی ما ناراحت است از این رو از کوچک‌ترین اتفاق‌ها برای خدشه زدن به این همدلی و هم افزایی استفاده می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: کشور ما مهد ادیان، اقوام و قبایل مختلف است که در کنار هم و با اخوت و همدلی به نیکی زندگی می‌کنند.

وی افزود: بر اساس قانون اساسی و همچنین با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری همه ادیان توحیدی، محترم هستند و باید به آن‌ها احترام گذاشته شود و نباید بین آن‌ها فرق گذاشته شود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه پلیس متولی نظم و امنیت است و نظم و امنیت نیاز اساسی پیشرفت و توسعه محسوب میشود، بیان کرد: فرقی نمی‌کند شهروندان ما وابسته به کدام قوم و طایفه ودینی هستند بلکه همه افراد فارغ از دین قومیت و زبان و رنگ باید از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همه ادیان الهی دارای اعتبار و جایگاه و قداست خاصی هستند چنانچه بار‌ها شاهد بوده ایم که مقام معظم رهبری با حضور در منزل شهدای اقلیت‌های دینی چگونه این عزیزان را در مورد تکریم و احترام قرار دادند.

خداوند را شاکریم که تحت زعامت و رهبری، مرجع و فقیه عالیقدر زندگی میکنیم، عنوان داشت: دشمن از اتحاد و انسجام ما ناراحت است و برای ایجاد تفرقه و شکاف در این اتحاد سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده است که تاکنون توفیق به دست نیاورده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه برای عرض ارادت در جمع شما حاضر هستیم، بیان کرد: ۴۰ سال است که در ماه محا صره سیاسی اقتصادی و توطئه‌های مختلف دشمنان هستیم، از این رو لازم است آگاهانه مراقبت کنیم و همچون خانواده‌ای در کمال و محبت و همدلی در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار