رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند شورولت Colorado 2021 + تصاویر

شرکت شورولت خودروی بزرگ و توانمند خود با نام Colorado 2021 را رونمایی کرد.

رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند Chevrolet Colorado 2021 +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شورولت خودروساز بزرگ و مطرح آمریکایی آخرین مدل تراک قدرتمند Colorado را به مشتریان و طرفداران این اتومبیل غول‌پیکر معرفی کرد. غول جدید شورولت دارای ظاهری جسورتر و اسپرت‌تر از نسل‌های قبلی خود است. جلوپنجره بزرگ و نام شرکت شورولت در بالای این جلو‌پنجره مشبک جلوه‌ای خاص به خودرو داده است.


بیشتر بخوانید: خودروی Onix Sedan 2020، سدان اختصاصی شورولت برای آمریکای لاتین + تصاویر


مهندسان شورولت برای ایجاد تمایز بین خودروی Chevrolet Colorado 2021  و سایر شرکت‌های آمریکایی مانند فورد، طراحی خاص و ویژه برای آن در نظر گرفته‌اند. قسمت عمده‌ای از این تفاوت‌های ایجاد شده در ظاهر این اتومبیل و به خصوص در طراحی قسمت جلویی خودرو و شیار‌های ظریف روی بدنه است.

رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند Chevrolet Colorado 2021 +تصاویر

خودروی Colorado 2021، پیکاپ تراک قدرتمند شورولت

البته شاخصه‌های خاص بودن این تراک بیشتر از موارد مذکور است و از جمله دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به چراغ‌های ال‌ای‌دی اشاره کرد که علاوه بر انجام وظیفه اصلی خود یعنی روشن کردن مسیر پیش روی راننده، قدرت و خشم موجود در Chevrolet Colorado 2021 را دو چندان می‌کند.

رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند Chevrolet Colorado 2021 +تصاویر

رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند Chevrolet Colorado 2021 +تصاویر

پیکاپ‌تراک ۲۰۲۱ شورولت مخصوص عبور از مسیر‌های خارج از جاده و مسافرت‌های آفرود است و به خوبی از هر مانعی عبور می‌کند. با وجود توانایی‌های خاص و شگفت‌انگیز Chevrolet Colorado 2021 سیستمی ویژه برای خارج شدن از مسیر‌های با شرایط نامناسب در خودرو طراحی شده است. شورولت در طراحی این تراک برای کمک به دیگر خودرو‌ها نیز امکاناتی را در نظر گرفته است. به عنوان مثال قلاب‌های موجود در زیر جلو پنجره تا حدی بسیار زیادی می‌تواند وزن را تحمل کرده و اتصالی مطمئن را برقرار سازد.

رونمایی پیکاپ‌ تراک قدرتمند Chevrolet Colorado 2021 +تصاویر

سازندگان تراک Chevrolet Colorado 2021 آن را در سه مدل دارای موتور‌های ۲.۸ لیتری با ۱۸۶ اسب‌بخار قدرت، ۲.۵ لیتری با ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و V6 با ظرفیت ۳.۶ لیتر و قدرت ۳۰۸ اسب‌بخار تولید کرده‌اند. غول قدرتمند شورولت اواسط زمستان سال جاری به خریداران عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

شورولت پیکاپ تراک جدید خود را رونمایی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.