رئیس پلیس‌راه آهن شمال شرق (۱) بیان کرد؛

کاهش حوادث ریلی با آموزش کودکان

سرهنگ محمود کریمی گفت: ارائه آموزش‌های صحیح به جامعه سنگ بنای رسیدن به توسعه و ارتقای فرهنگ است.

کاهش حوادث ریلی با آموزش کودکانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمود کریمی رئیس پلیس‌راه آهن شمال شرق (۱) در جمع کارکنان نیروی انتظامی حوزه راه‌آهن شمال‌شرق (۱) به مناسب هفته گرامیداشت نیروی انتظامی ضمن بیان اینکه درگذشته درصد بسیاری از حوادث ریلی متوجه کودکان حاشیه راه‌آهن می‌شد و تلخی‌ها و ناکامی‌های بسیاری به دنبال داشت، گفت: امروز با ارائه آموزش‌های صحیح به کودکان این حوادث و تصادف ریلی برای کودکان به میزان ۸۰ درصد کاهش یافت.

او ضمن بیان اینکه ارائه آموزش‌های صحیح به جامعه سنگ بنای رسیدن به توسعه و ارتقای فرهنگ است، افزود: معتقدیم هر چه قدر در حوزه آموزش کار انجام شود و برنامه‌ریزی لازم پیرامون آن صورت گیرد در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه آهن شمال شرق (۱) ضمن بیان اینکه با هوشیاری ماموران در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر گام‌های بسیار خوبی برداشته‌شده است، ابراز داشت: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب کشف کالای قاچاق در این ناحیه به میزبان ۱۸۰ درصد افزایش یافت.

کریمی ضمن بیان اینکه برای رسیدن به توسعه می‌بایست ابتدا از درگاه امنیت پایدار گذر کرد، تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل ریلی توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم که امروز یکی از امن‌ترین جابه‌جایی‌ها برای مسافران است و پلیس با چشمان بیدار و تیزبین خود اجازه حمل کالای قاچاق و مواد مخدر را نمی‌دهد.

او تصریح کرد: پلیس‌راه آهن مسئولیت حفاظت و امنیت ایستگاه‌های قطار را عهده‌دار است و می‌کوشد تا در این راستا بهترین خدمات را به مسافران و شهروندان ارائه دهد.

انتهای پیام / م

کاهش ۸۰ درصدی حوادث ریلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار