چمبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح‌طلبان باید چهره‌های شاخص‌تری به مردم معرفی کنند

فعال اصلاح طلب گفت: اصلاح‌طلبان باید چهره‌های شاخص‌تری معرفی کنند که لزوماً به معنای دور ماندن آنها از قدرت نیست.

اصلاعیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه اصلاح‌طلبان برای انتخابات آتی مجلس و ارزیابی عملکرد گذشته آنها گفت: متاسفانه در دوره قبل به دلیل تاییدصلاحیت‌هایی که صورت گرفت اصلاح‌طلبان مجبور شدند تا از کاندیداهایی حمایت کنند که جزو شخصیت‌های مطرح شده انتخابات نبودند و این حمایت خیلی پاسخگوی مطالبات مردم و حتی خود اصلاح‌طلبان نبود.

او ادامه داد: معتقدم اصلاح‌طلبان باید درباره توانایی نامزدهایشان اعتمادسازی کنند، افراد بیشتری را معرفی کنند و از افراد ناشناخته حمایت نکنند؛ حال این موضوع می‌تواند اینگونه پی گرفته شود که پیش از معرفی کاندیداها نوعی گزینش محلی از آنها داشته باشند.

چمبر افزود: قاعدتاً ما تلاش داریم گزینه‌های بهتری را برای انتخابات مجلس معرفی کنیم تا عملکرد بهتری را هم از آنها شاهد باشیم، البته این موضوع شاید نیازمند اعتماد شورای نگهبان نسبت به نامزدها باشد زیرا قطعاً دود این عدم اعتماد در چشم مردم می‌رود.

او بیان کرد: شورای نگهبان می‌تواند برخی از مکانیزم‌های فرآیند تاییدصلاحیت‌ها را به احزاب بسپارد، موضوعی که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد.


بیشتر بخوانید: برنامه‌ریزی حزب ندای ایرانیان برای انتخابات آتی مجلس


عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به لزوم انجام اصلاحات در جبهه اصلاح طلبان، گفت: حزب ندای ایرانیان با موضع پوست‌اندازی جریان اصلاحات شکل گرفت و ما همچنان معتقدیم که اصلاح‌طلبان باید بتوانند چهره‌های شاخص‌تری را به مردم معرفی کنند، البته این امر لزوماً به معنای دور ماندن آنها از قدرت نیست بلکه اصلاحات می‌تواند همزمان که اقدامات خود را انجام می‌دهد تغییرات مثبت را هم به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار