پرونده های تخلفات حریم رودخانه ها به سرعت در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد بررسی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان در جلسه مدیران حقوقی صنعت آب و برق منطقه شش کشور با بیان اینکه برخی افراد در حریم رودخانه به راحتی تالار احداث می‌کنند، گفت: این موضوع در کمترین زمان ممکن رسیدگی قضایی می‌شود.

عیسی حسنی با اشاره به اینکه تا زمانی که واحد حقوقی دست راست مدیران نباشد آن سازمان یا شرکت پیشرفتی نمی‌کند افزود: بخش زیادی از پرونده‌های دستگاه قضایی در حوزه آب و برق است و قانون مجازات انشعابات غیر مجاز همه موارد را بررسی می‌کند و بخشی از دست اندازی‌ها، ناشی از همین قانون است.

حسنی اضافه کرد: در سایه همین قانون به دستگاه‌های خدمات رسان اجازه داده شد، که برای رفع نیاز به صورت موقت خدمات خود را ارائه کنند که متاسفانه هر جا آب و برق رفت به منابع عمومی دست اندازی شد.

معاون برنامه‌ریزی دادگستری هم گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از پرآب‌ترین استان‌های کشور است که باید با مدیریت صحیح منابع شاهد کاهش مدام تعداد قطعی‌های آب در مناطق مختلف استان باشیم.

اردوان عزیزی با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی بدون هیچ گونه اغماضی با متخلفان در حوزه‌های مختلف برخورد می‌کند عنوان کرد: یکی از نکات مثبت تحریم این بود که مچ مفسدان را گرفتیم و از مدیران آب و برق نیز انتظار داریم وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند.

داوود راهزادی رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: اقدامات قانونی و بدون ایراد در راستای توجه به واحد‌های حقوقی و قرارداد‌ها محقق می‌شود و توجه به این دو اصل، باید یک ضرورت باشد.
 
انتهای پیام/ک

رسیدگی به تخلفات حریم رودخانه در دادگستری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.