امام جمعه یاسوج:

دستگاه قضا مامن و ملجا مردم ایران اسلامی است

امام جمعه یاسوج گفت :مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواران و احقاق حقوقه عامه مردم از اهم وظایف دستگاه قضایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر قوه قضائیه را پناهگاه مردم و آن را یکی از ارکان مهم و حیاتی نظام و انقلاب برشمرد و گفت:مبارزه با مفاسد اقتصادی ورانت خواران و احقاق حقوقه عامه مردم از اهم وظایف دستگاه قضایی است.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اقدامات اخیر رئیس دستگاه قضا و برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدان اقتصادی افزود: اصلاحات، تغییرات و برنامه ریزی‌های انجام شده توسط آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا موجب بازگشت امید به جامعه، مردم و زنده کردن عدالت به معنای واقعی کلمه است.

خطیب جمعه یاسوج گفت:باید با کسانی که قانون گریزی و حق خوری می‌کنند به شدت برخورد کرد تا مردم به خوبی ثمره عدالت را حس کرده و دلگرم به آینده باشند.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شهادت مجاهد شهید سید علی اندرزگو افزود:این مرد مبارز الهی با اظهار وجودش ترس و لرز بر اندام مزدوران رژیم طاغوت انداخته و خدمات ارزنده‌ای به نظام، انقلاب و دین اسلام کرده که ایفای نقش در اعدام حسنعلی منصور خود گواه این مدعا است.

امام جمعه یاسوج ۲۴ ذی الحجه و مسئله مباهله که در تاریخ و قرآن از آن یاد می‌شود را یادآور شد و گفت:مئله مباهله موجب اثبات حقانیت حضرت امام علی (ع) برای ولایت و امامت شد.

خطیب جمعه یاسوج در پایان سخنانش بر دادن صدقه در امور زندگی تاکید کرد و افزود:صدقه دادن موجب دفع بلایا، افزایش طول عمر و زیاد شدن رزق و روزی افراد می‌شود.

انتهای پیام/غ

برخورد با دانه درشت‌ها و مفسدان اقتصادی

برچسب ها: نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.