درگیری پلیس با قاچاقچیان در گردنه باجگاه /توقیف کالای قاچاق میلیونی در ممسنی

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف ۱۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس خبر داد.

تعقیب و گریز قاچاقچیان در شیراز به تصادف ختم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۷۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس فارس

سرهنگ عبدالله خسروانی در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام پایش نامحسوس محور شیراز-مرودشت درنزدیکی گردنه باجگاه به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شده و به آن دستور ایست دادند.

او افزود: راننده خودرو حامل مواد مخدر بدون توجه به ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و ماموران اقدام به تعقیب خودرو کرده وبرای متوقف کردن آن‌ها اقدام به تیراندازی هوایی کردند.

 سرهنگ خسروانی تصریح کرد: در ادامه راننده با یک خودرو دیگر برخورد کرده و منجر به مصدومیت ۲ نفر شد.

 رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۱۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند. همچنین ۲ نفر مصدوم تصادف نیز به یکی از مراکز درمانی شیراز منتقل شدند.

توقیف کالای قاچاق میلیونی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور قائمیه به نورآباد، به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۶۶۰ عدد چراغ قوه قاچاق فاقد هرگونه مجوز به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این خصوص، قاچاق کالا را تهدیدی جدی برای تولید جامعه دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی، قاطعانه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با ورود هر گونه کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار