زندان پایان خط سارقین باغات انگور/سارق حرفه‌ای با ۸۱ فقره سرقت روانه زندان شد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۴ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۴ تن مواد مخدر در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۴ تن و ۱۶۱ کیلو انواع مواد مخدر در ۶ ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه جدی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، موفق شدند در ۶ ماهه اول سال جاری، ۴ هزار و ۱۶۱ کیلو انواع مواد مخدر را کشف کنند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری ۱۴۱ نفر قاچاقچی مواد مخدر در این خصوص، بیان کرد: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ جدی است و نیروی انتظامی این شهرستان اجازه عرضه اندام به آن‌ها را هرگز نخواهند داد.

سارق حرفه‌ای با ۸۱ فقره سرقت روانه زندان شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سارق و کشف ۸۱ فقره سرقت خودرو و قطعات آن در عملیات پلیس آگاهی خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شیراز و همچنین وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و محتویات، پس از ارجاع و وصول پرونده‌ها به پلیس آگاهی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته، موفق شدند یک نفر سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس به ۸۱ فقره سرقت خودرو و قطعات و محتویات در شیراز اقرار کرد، افزود: در این خصوص ۵ نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بیان کرد: شهروندان حتی الامکان خودرو خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و از پارک کردن اتومبیل در مکان‌های خلوت و تاریک جدا خودداری کنند.

توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق میلیاردی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "چهاربرکه" شهرستان لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۲۸۹ ثوب پوشاک و ۲۸۹ عدد عینک آفتابی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه متهم به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف ۶۵ کیلو حشیش در وانت نیسان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک وانت نیسان و کشف ۶۵ کیلو حشیش و دستگیری یک نفر قاچاقچی در ورودی شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی سروستان-شیراز، به یک وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۶۵ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ خسروانی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: اقدامات قاچاقچیان در این استان به هیچ وجه از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

کشف دام قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف ۱۶ راس گاو فاقد مجوز به ارزش ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک کامیون خبر داد.
سرهنگ "محمدهاشم قسام" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ قسام با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از این خودرو، ۱۶ راس گاو فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق احشام را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

زندان پایان خط سارقین باغات انگور

فرمانده انتظامی پاسارگاد از دستگیری ۲ نفر سارق باغات انگور با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد نیکبخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت انگور از باغات در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که سارقین از غفلت صاحبان باغات سوء استفاده کرده و حدود یک تن انگور طی چند مرحله سرقت کرده‌اند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: بلافاصله با فعال کردن اکیپ گشت‌های محسوس و نامحسوس، دو نفر سارق شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به اینکه متهمین در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت انگور از باغات اعتراف کردند، عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقداری انگور مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه متهمین پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، از باغدران خواست: به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.