در پی حادثه سقوط جرثقیل انجام شد؛

تقدیر از شهرداری منطقه ۱۴ در حادثه سقوط جرثقیل شهربازی بسیج با ۲ کشته و چند مجروح!

عباسی گفت: پلیس به دلیل مدیریت حادثه سقوط جرثقیل شهرباری بسیج برای شهرداری منطقه تقدیر نامه فرستاد

رضا عباسی شهردار منطقه ۱۴ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح آخرین جزئیات حادثه سقوط جرثقیل شهربازی بسیج گفت: در حال حاضر پیمانکار خاطی در بازداشت به سر می‌برد و ما نیز به عنوان مدیریت شهری از پیمانکار پروژه شاکی هستیم.

شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به شنیده‌های خود اظهار کرد: آن گونه که من شنیده‌ام گویا پیمانکار اعلام کرده خطای اپراتور به دلیل نقص در آ‌سانسور جرثقیل بوده و از این رو شرکت آسانسور مقصر است.

عباسی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می دهد که اپراتور جرثقیل مقصر اصلی حادثه است و پیمانکار پروژه  اعلام آمادگی کرد تا ریال آخر هزینه جان باختگان این حادثه را پرداخت می کند.


بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از حادثه سقوط جرثقیل در شهربازی بسیج/ بازداشت راننده و پیمانکار 


او در پاسخ به این سوال که دلیل اختلاف نظر بین تعداد جان باختگان این حادثه چیست، گفت: یکی از جان باختگان حادثه سقوط جرثقیل به دلیل آن که اندامی درشت داشت پس از سقوط جرثقیل به گونه ای متلاشی شده بود که اختلاف نظر در تعداد جان باختگان به این دلیل بود که برای کارشناسان قابل تشخیص نبود که فرد متلاشی شده یک نفر است یا دو نفر که بعد با حضور کارشناسان پزشک قانونی و بررسی دقیق بدن مرحوم این نتیجه حاصل شد که فرد متلاشی شده یک نفر است.

شهردار منطقه ۱۴ تهران با اشاره به زمان حضور خود بر سر مکان حادثه تصریح کرد: ساعت ۱۲ و ۱۹ دقیقه حادثه اتفاق افتاد و من در ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردم و به دلیل سابقه کاری ارتباط نزدیکی با دیگر نهاد‌های برون دستگاه‌های داشته‌ام و آن‌ها نیز با تمام قوا برای باز کردن معبر و جمع آوری بقایای جرثقیل به مدیریت شهری کمک کردند.

عباسی با اشاره به تقدیر نامه ارسالی از سوی یگان ویژه به شهرداری منطقه گفت: در هفته نیروی انتظامی به جای آن که ما از پلیس تقدیر کنیم آن‌ها برای مدیریت حادثه سقوط جرثقیل از ما تقدیر کردند و برای ما تقدیر نامه نیز ارسال شد.

او در توضیح برنامه‌های شهرداری منطقه برای حمایت از خانواده‌های جان باختگان گفت: در زمان بروز حادثه به معاون دادستان اعلام کردم که اگر لازم است من را نیز به عنوان یکی از مقصران حادثه بازداشت کنند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران ادامه داد: برای عیادت از مصدومان این حادثه معاون خودم را به بیمارستان اعزام کردم تا پگیری آخرین وضعیت مصدومان حادثه باشد و اگر کمک مالی نیاز است انجام شود.

عباسی تأکید کرد: درباره دو تن از جان باختگان حادثه سقوط جرثقیل باید اعلام کنم که به معاون حقوقی شهرداری منطقه دستور دادم صفر تا صد حقوق و مزایای جان باختگان را دنبال کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
خصوصی سازی این محسنات را داره که هر جا خرابکاری کردن برا اینکه خودشان زیر سوال نرن // پیمانکار را لای کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
درسته که کار ها را به شرکت های خصوصی دادید // ولی مگه نظارت بر حسن انجام کار با خودتان نیست ؟؟
آخرین اخبار