لزوم افزایش ارتباط بین صنایع و مراکز بهداشت

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز، افزایش ارتباط بین بخش صنایع و مراکز بهداشت را الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهرداد شریفی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: جلسه توجیهی برنامه خود اظهاری برای ۶۰ نفر از مدیر عاملان، کارفرمایان و روئسای صنایع و بیمارستان‌ها در مرکز بهداشت غرب این کلانشهر برگزار شد.

او افزود: گزارشات استخراج شده از سوی همکاران بهداشت حرفه‌ای از سامانه جامع بازرسی مرکز سلامت محیط و کار و مقایسه آن با آمار‌های منتشره از مرکز آمار ایران نشان می‌دهد در برخی حوزه‌ها شناسایی و ثبت کامل کارگاه‌ها انجام نشده و پوشش بازرسی‌ها نیز کامل نیست، به همین سبب تلاش بیش از پیش کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و افزایش ارتباط بین بخش صنایع و مراکز نیز الزامی است.

شریفی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه خوداظهاری فراهم نمودن ابزاری است تا از کلیه منابع و امکانات موجود در بخش خصوصی برای ارتقاء سلامت شاغلین بهره گرفته و همچنین شرایطی را فراهم نماییم تا بازرسان بهداشت حرفه‌ای زمان و فرصت بیشتری را صرف اجرای وظایف حاکمیتی خود نمایند.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز بیان داشت: به همین منظور با دعوت از مدیرعاملان، کارفرمایان و روسای صنایع و بیمارستان‌ها جلسه‌ای به منظور آشنایی با نحوه اجرای برنامه با همکاری واحد بهداشت حرفه‌ای غرب اهواز تشکیل شده است.

براساس این گزارش، در این جلسه مسئول واحد بهداشت حرفه‌ای اهداف برنامه خود اظهاری را بیان کرد و سپس کارشناسان واحد به تشریح نحوه اجرای برنامه پرداختند و در پایان جلسه تعدادی از مدعوین در رابطه با مشکلات احتمالی اجرای برنامه نکاتی را مطرح کردند و در این خصوص بحث و تبادل نظر لازم به عمل آمد.

انتهای پیام/گ

ارتباط بین صنایع و مراکز بهداشت افزایش یابد

برچسب ها: بهداشت ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.