استاندار فارس:

کاهش تصدی گری با ارتقاء تقسیمات سیاسی و تفویض اختیارات

استاندار فارس با اشاره به ارتقا فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه این اقدام را تصمیمی ملی دانست و گفت: هر گونه ارتقا سطح تقسیمات سیاسی و تفیض اختبارات به دستگاه‌های اجرایی کاهش تصدی گری و تمرکز زرایی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت، با بیان اینکه به رغم تلاش‌ها و اقدامات انجام شده شکلات و تنگنا‌هایی وجود دارد و مردم تحت فشار‌هایی در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند، عنوان کرد: دولت نهایت تلاش خود را به منظور کاستن از این فشار‌ها و رفع مشکلات به کار گرفته است.

او با یادآوری اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در سطح ملی و استانی انجام شده اظهار کرد: کشور در حال حاضر با جنگی تمام عیار رو به رو است که بی تردید با مقاومت مردم شریف ایران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از این گردنه تاریخ نیز عبور خواهد کرد.

استاندار فارس بیان کرد: مردم فهیم اندیشمند و متمدن مرودشت نیز به خوبی می‌دانند که کوچکترین اقدامات عمرانی با بیشترین زحمات به ثمر می‌رسد.

رحیمی بیان کرد: به رغم اینکه دولت در تامین اعتبار پروژه‌های عمرانی و توسعه اقتصادی اقدامات مبتکرانه‌ای انجام داده فراز و نشیب‌هایی در این مسیر وجود دارد.

او با اشاره به ارتقا فرمانداری مرودشت به فرمانداری ویژه این اقدام را تصمیمی ملی دانست و گفت: هر گونه ارتقا سطح تقسیمات سیاسی و تفیض اختبارات به دستگاه‌های اجرایی کاهش تصدی گری و تمرکز زرایی را در پی خواهد داشت که سبب تسریع در انجام امور و رفع مشکلات می‌شود. امور و رفع مشکلات می‌شود.
انتهای پیام/م

جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.