برخورد شدید قانونی با تخریب کنندگان آبگیر طرح بن به بروجن

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد شدید قانونی با تخریب کنندگان آبگیر طرح بن به بروجن صورت گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در گردهمایی کشت زراعی پاییزه این استان با اشاره به تخریب آبگیر طرح بن به بروجن به وسیله عده‌ای از افراد استان همجوار در روز‌های اخیر، برخورد شدید قانونی با این افراد را خواستار شد.

او افزود: عده‌ای بی منطق با زیر پا گذاشتن قانون، اخلاق و عرف به تخریب آبگیر طرح آبرسانی بن به بروجن که آب شرب نیمی از جمعیت این استان را تأمین می‌کند اقدام کردند که بی شک این رفتار با برخورد قانونی همراه می‌شود.

عباسی دفاع از حقوق مردم چهارمحال و بختیاری را از اولویت‌های استان دانست و اضافه کرد: روزی که مسئولیت اجرایی استان را عهده دار شدم طرح آبرسانی بن به بروجن متوقف شده بود، اما با پیگیری‌های زیاد سه هزار میلیارد ریال طی دو سال اخیر برای این طرح جذب شد و اینک در حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او ادامه داد: لوله گذاری طرح انجام شده است و با وجود سنگ اندازی‌های بسیاری که برای احداث محل آبگیر در استان همجوار انجام می‌گرفت، تصفیه خانه نیز در دو مرحله در حال احداث می‌باشد و طرح از سوی پیمانکار در دست اجرا بود که با اقدام این افراد مخل قانون آبگیر تخریب شد و اکنون به دنبال تغییر محل آبگیر هستیم.

عباسی با بیان اینکه مشکل محل آبگیر به زودی برطرف می‎شود گفت: مسئولان اجرایی توانایی رفع مشکلات را دارند از همین رو تلاش می‌کنیم مردم را درگیر این موضوعات نکنیم.

او افزود: اکنون زمان مناسبی برای ورود مردم به میدان نیست، اما اگر زمانی احساس شود که نیاز به ورود مردم به صحنه وجود دارد حتما این کار را می‌کنیم.

عباسی اضافه کرد: بی شک حاکمیت و نظام جمهوری اسلامی با متخلفان که اقدام به تخریب آبگیر طرح کردند برخورد می‌کند و توان برخورد را هم دارد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت کشاورزی و زراعت در تحقق اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: زراعت بی شک محرک و تقویت کننده بخش کشاورزی است و کشاورزی مقوم و محرک توسعه اقتصادی است.

عباسی با بیان اینکه کشاورزی کانون اصلی اقتصاد مقاومتی است گفت: همه وظیفه داریم به کشاورزان کمک برسانیم تا اقتصاد زنده بماند، مقاوم بشود و دشمنان امکان دست اندازی به اقتصاد کشور را نداشته باشند.

انتهای پیام/ف

زراعت تقویت کننده بخش کشاورزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.