با گرامیداشت یاد، نام و خاطر حاج قاسم سلیمانی؛

لیگ برتر اسکیت سرعت کرمان برگزار می‌شود

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان از برگزاری سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، گرامیداشت شهید زنده، سردار سرافراز وطن، حاج‌قاسم سلیمانی خبر داد.

امیررضا آشورماهانی، رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: لیگ برتر اسکیت سرعت استان کرمان، جام گرامیداشت شهید زنده، سردار سرافراز وطن، حاج قاسم سلیمانی در ۲ بخش آقایان و بانوان همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این لیگ برای سومین دوره پیاپی در استان کرمان برگزار می‌شود، به مشارکت حداکثری ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته اشاره کرد و افزود: حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار فعال از سراسر کشور نشان از پویایی و سطح بالای این مسابقات دارد چرا که ورزشکاران دیگر استان‌ها را هم علاقه‌مند به عضویت در تیم‌های کرمانی به منظور حضور در این رقابت‌ها کرده است.

آشورماهانی تصریح کرد: این مسابقات طی ۳ مرحله در مهر، آبان و آذر ماه ۹۸ در استان برگزار خواهد شد و تلاش می‌شود تا اختتامیه آن همزمان با دهه مبارک فجر ۹۸ با حضور مسئولان ورزش استان، تیم‌های برتر و همه علاقه‌مندان به این رشته در مرکز استان انجام شود.

او با اشاره به حضور کلیه مدعیان رده‌های سنی مختلف در این مسابقات و سطح بالای آن، این مسابقات را فیلتر انتخاب نفرات برتر تیم‌های منتخب استان برای اعزام به رویداد‌های کشوری پیش رو دانست و اظهار امیدواری کرد: ورزشکاران با آمادگی کامل و توان حداکثری، خود را محیای یک رقابت قدرتمندانه با حفظ شعاعر اخلاقی در میدان ورزش کنند.

آشورماهانی ضمن تشکر و قدردانی از همکاران خود به پاس برنامه ریزی‌های دقیق، به منظور برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی در استان، از آمادگی همه جانبه‌ی هیئت اسکیت استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد ورزشی خبر داد و از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر کسانی که در برگزاری، هیئت را یاری می‌کنند، پیشاپیش قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری سومین دوره لیگ برتر اسکیت سرعت کرمان با یاد و نام حاج قاسم سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار