فرماندار دشت آزادگان:

تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق به کار گرفته‌ایم

فرماندار دشت آزادگان گفت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق و استفاده از ظرفیت‌های ایران به کار گرفته ایم.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ملاقات‌های مکرر با مسئولان پایانه مرزی شیب عراق در خصوص حل مشکل تردد زوار اربعین حسینی و بخصوص تردد از پایانه شیب تا شهر العماره گفت: لغو روادید منجر به افزایش چند برابری زائرین اربعین شده است.

او افزود: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل تردد زوار در کشور عراق به کار گرفته‌ایم و چندین بار در جلسات متعدد با طرف عراقی این موارد را مطرح و آمادگی خود را برای ارسال اتوبوس به کشور عراق اعلام کرده ایم، اما اعزام اتوبوس‌ها را موکول به موافقت کلیه مسئولین دانسته و درحال رایزنی هستند، متاسفانه تا کنون این امر به درازا کشیده شده و انتظار همکاری را داریم.

سیلاوی با بیان اینکه این مشکل از طریق استانداری و وزارت خارجه نیز در حال پیگیری است، تصریح کرد: در پایانه مرزی چذابه ما مشکلی نداریم و خدمات رسانی به صورت مطلوب صورت می‌پذیرد به گونه‌ای که نیرو‌های خدماتی و امدادی، پزشکی به پایانه مرزی شیب نیز اعزام شده اند و اظهار امیدواری کرد با تلاش‌های صورت گرفته این مشکل در روز‌های آینده مرتفع گردد.

انتهای پیام/گ

تلاش مسئولان برای رفع مشکلات در بخش عراقی مرز‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.