اوبامیانگ و کلوپ بهترین های ماه لیگ جزیره شدند

مهاجم تیم فوتبال آرسنال به عنوان بهترین بازیکن ماه و سرمربی لیورپول به عنوان بهترین سرمربی ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیر-امریک اوبامیانگ مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال آرسنال عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ برتر (جزیره) را از آن خود کرد.

اوبامیانگ پس از به ثمر رساندن ۵ گل در چهار مسابقه در ماه سپتامبر، به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شده است.

مهاجم آرسنال پس از شمارش رأی مردم و همچنین ۲۰ کاپیتان باشگاه‌های لیگ برتر و هیئتی از کارشناسان فوتبال در صدر فهرست هشت نفره قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: منچسترسیتی با تحقیر واتفورد به صدر نزدیک شد/ شکست اورتون و پیروزی برنلی


گل‌های اوبامیانگ در ماه سپتامبر برای آرسنال پنج امتیاز به ارمغان آورد.  او در تساوی ۲-۲ در واتفورد گلزنی کرد، گل تساوی بخش تیمش برابر تاتنهام و منچستریونایتد و گل پیروزی آرسنال مقابل استون ویلا را با یک ضربه آزاد به ثمر رساند.

این بازیکن ۳۰ ساله که فصل گذشته به طور مشترک برنده کفش طلا شد - اکنون هفت گل برای تیمش در این رقابت‌ها زده که او را پس از تامی آبراهام و سرخیو آگوئرو در جدول گلزنان در رده سوم قرار داده است.

این دومین بار است که اوبامیانگ به عنوان بازیکن ماه لیگ برتر انتخاب شده است - اولین بار دقیقاً یک سال پیش، یعنی در اکتبر سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد.


بیشتر بخوانید:  لیورپول ۳ - نیوکاسل یک/ برد قاطع شاگردان کلوپ در لیگ جزیره


در بخش بهترین مربی نیز، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول به عنوان بهترین مربی ماه سپتامبر لیگ جزیره انتخاب شد. کلوپ که ماه آگوست هم این عنوان را کسب کرده بود برای دومین ماه پیاپی به عنوان سرمربی ماه لیگ برتر انتخاب شد.

سرمربی لیورپول ماه گذشته تیمش را به پیروزی در خانگی مقابل هدایت کرد نیوکاسل و خارج از خانه نیز برابر چلسی و شفیلد یونایتد پیروز شد، که با این برد‌ها تعداد پیروزی‌های لیگ برتری این باشگاه را به ۱۶ مسابقه رساند.
دیگر نامزد‌های این بخش ادی هاو، فرنک لمپارد و برندان راجرز بودند.
این پنجمین باری است که کلوپ به عنوان سرمربی ماه لیگ برتر برگزیده می‌شود و این جایزه را در سپتامبر ۲۰۱۶، دسامبر ۲۰۱۸ و مارس ۲۰۱۹ و آگوست ۲۰۱۹ برده است.
انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از لیگ جزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار