میزان بیکاری استان بوشهر یک درصد کاهش یافت

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر از کاهش حدود ۱یک درصدی نرخ بیکاری استان در تابستان ۹۸ نسبت به تابستان پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، رسول رستمی گفت: نرخ بیکاری استان بوشهر در تابستان امسال به ۱۰/۳ درصد رسید که در مقایسه با تابستان پارسال که نرخ بیکاری ۱۱/۲ بود به میزان ۹. درصد کاهش یافته است.

مسئول کمیته امور اقتصادی شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: با توجه به فصل گرما و نبود امکان فعالیت‌های کشاورزی در بیشتر نقاط استان نرخ بیکاری در فصل تابستان نسبت به دیگر فصول سال بیشتر است.

او  به کاهش نرخ بیکاری در بهار امسال نسبت به نرخ بیکاری در بهار سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: نرخ بیکاری استان در بهار امسال ۹.۲ درصد بود که با توجه به نرخ بیکاری ۱۰/۹ درصدی بهار پارسال، این رقم ۱/۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری بوشهر، به کاهش ۱.۳ درصدی نرخ بیکاری بهار سال ۹۸ در سطح ملی اشاره کرد و عنوان کرد: با وجود قرارگیری کشور در شرایط سخت جنگ اقتصادی بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی از جمله نرخ بیکاری نشانگر شکست سیاست تحریم حداکثری آمریکا است.

انتهای پیام/ک

میزان بیکاری استان بوشهر کاهش یافت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.