برای تامین مطالبات کارگران هفت تپه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش گفت: پیگیر رفع مشکلات و تامین مطالبات کارگران هفت تپه هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ثامر تمیمی سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شوش با بیان اینکه پیگیری لازم از طریق فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شوش برای تحقق مطالبات کارگران هفت تپه در حال انجام است، گفت: برای رفع مشکلات و تامین مطالبات کارگران، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شوش از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

او بیان کرد: با توجه به پیگیری مشکلات کارگران هفت تپه و تلاش فرماندار شوش حقوق مردادماه پرداخت گردید و بزودی دیگر مشکلات کارگران نیز پیگیری و رفع خواهد شد.


بیشتر بخوانید:اخراج ۱۵۰ نفر از کارگران هفت‌‎تپه شایعه است / ۱۷ کارگر به سرکار خود بازگشتند


تمیمی، حفظ وحدت و آرامش، اورهال کارخانه و توجه به کشاورزی را مهم‌ترین موضوعی دانست و تاکید کرد: کارگران باید به آن توجه کنند.

اعتراضات کارگران هفت تپه از چندی پیش نسبت به خصوصی سازی کارخانه از سرگرفته شده است. این کارگران همچنین خواستار بازگشت به کار کارگرانی شدند که از ابتدای مهرماه امسال قرارداد آن‌ها تمدید نشده است.

کشت و صنعت هفت تپه قدیمی‌ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می‌گذرد و طبق اصل ۴۴ قانون اساسی اواخر سال ۱۳۹۴ از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/گ

لزوم پیگیری مشکلات کارگران هفت تپه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.