اشتغالزایی غیر مستقیم با حضور گردشگران در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:حضور گردشگران در مناطق مختلف استان نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند که برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: در خصوص اشتغال‌زایی آموزش‌های متعددی در حوزه‌های مختلف گردشگری، آژانس‌های مسافرتی، میزبانی در هتل‌ها، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی داده‌ایم که این افراد پس از پایان آموزش می‌توانند با تخصصی که دارند در هتل‌ها و آژانس‌ها به عنوان راهنمای تور و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی مشغول بکار شوند.

او افزود: حضور گردشگران در مناطق مختلف استان نیز به صورت غیر مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند که برای جذب هر چه بیشتر گردشگر اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

قاسمی در خصوص حمایت از استارت آپ‌های گردشگری گفت: در سال پیش چندین برنامه آموزشی و همایش در این خصوص برگزار کردیم و به نوعی این آمادگی را داریم که از ایده‌های آنان استفاده و حمایت کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه گفت: نرده‌های حفاظتی و تابلو شنا ممنوع برای جلوگیری از دسترسی و اطلاع‌رسانی بعضی از افراد که می‌خواهند شنا کنند در محدوده آبشار بیشه نصب شده بود که متاسفانه در اثر سیل فروردین امسال این نرده‌ها و علائم از بین رفت و نیاز به بازسازی دارد.

او افزود: متاسفانه اغلب افرادی که غرق شدند به توصیه‌های امدادگران و همکاران ما بی‌توجهی کرده بودند.

قاسمی تاکید کرد: مدام برای شنا نکردن در محیط‌های آبی هشدار داده می‌شود، اما باز هم برخی بدون توجه به هشدار‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/م

حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری

برچسب ها: گردشگری ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.