ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات در محور‌های ارتباطی خرامه

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: برای کاهش تصادفات در محور‌های ارتباطی خرامه نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات هستیم که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عبدالرسول جوکار، اظهار داشت: هر جا نظارت نباشد یا کاهش یابد زمینه وقوع جرم، تخلف و اتفاقات افزایش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه مسیر ارتباطی نامناسب، عدم رعایت قوانین توسط رانندگان و وسیله نقلیه معیوب و نامناسب عوامل بسیار مهمی در وقوع تصادفات هستند، افزود: محور‌های ارتباطی شهرستان خرامه نیازمند استانداردسازی هستند، اما اگر رانندگان هم در زمان رانندگی، قوانین راهنمایی‌و رانندگی را به‌طور کامل رعایت کنند، میزان تصادفات کاهش چشمگیری می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه تاکید کرد: با توجه به اینکه شهرستان خرامه از بن‌بست ارتباطی خارج شده است و تردد در محور‌های ارتباطی این شهرستان نسبت به گذشته افزایش یافته است، به‌منظور نظارت، کاهش تخلف و تصادفات در محور‌های ارتباطی شهرستان خرامه نیازمند نصب دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات هستیم که این مهم باید توسط دستگاه‌های متولی اجرایی شود.

سرهنگ جوکار بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری به امنیت مثال زدنی در سطح منطقه دست یافته است که ان‌شالله با پیروی از منویات رهبری و ادامه دادن راه شهدا توسط مردم شریف ایران به ویژه نیرو‌های نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی بالنده‌تر خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی نیروی انتظامی تامین امنیت درون شهری است، گفت: کوچکترین انتظار مردم از نیروی انتظامی حفظ، تامین و برقراری امنیت درون شهری است و فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته است.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه ادامه داد: وضعیت امنیت در شهرستان خرامه مطلوب است و این امنیت با تعامل و همکاری مردم شریف خرامه با پلیس حاصل شده است که لازم می‌دانم از مردم شریف شهرستان خرامه تشکر کنم.

سرهنگ جوکار افزود: خبرنگاران چشم ما هستند انتظار داریم رسانه‌ها در انتظاری که مردم از ما دارند، ما را یاری کنند.

او با اشاره به اینکه انتقادات چارچوب و قوانین خاص خود را دارد، بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند نیروی انتظامی خرامه را مورد انتقاد قرار دهند، ما از انتقادات به‌جا و سازنده استقبال می‌کنیم و خوشحال می‌شویم که از ما انتقاد شود و به ما پیشنهاداتی ارائه شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه تصریح کرد: قطعا انتقادات سازنده باعث بهبود و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود و این مهم لازم و ضروری است.

محمد مهدی منوچهری از فعالین رسانه‌ای شهرستان خرامه در این نشست اظهار داشت: رسانه‌ها در تامین امنیت روانی جامعه و همچنین پیشگیری از وقوع جرم نقش بسیار موثری دارند به همین جهت تعامل و ارتباط مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان خرامه با خبرنگاران و رسانه‌ها یک ضرورت است.

او گفت: فعالیت افراد غیر متخصص که از دانش و سواد رسانه‌ای لازم برخوردار نیستند در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک آسیب و تهدید در فضای مجازی است که با فعالیت رسانه‌های معتبر در فضای مجازی میتوان تا حدی این مسئله را مدیریت کرد.

منوچهری گفت: ما اعتقاد داریم مطالبی می‌بایست در رسانه‌ها منتشر شود تا پس از انتشار آن خروجی و نتیجه مثبتی در جامعه حاصل شود و مشکلی از مشکلات جامعه کاهش یابد، بنابراین برخی مطالب قابلیت انتشار ندارند، اما بعضا شاهد انتشار چنین مطالبی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی توسط افراد غیرمتخصص هستیم که انتشار این مطالب برخی اوقات مشکلی را به مشکلات جامعه اضافه می‌کند یا حتی خوراک برای رسانه‌های ضد انقلاب به صورت ناخواسته فراهم می‌شود.

او افزود: اصحاب رسانه شهرستان خرامه آماده هر گونه همکاری با مجموعه فرماندهی انتظامی این شهرستان است.

انتهای پیام/م

ضرورت نصب دوربین‌های نظارتی در جاده خرامه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.