پلمپ مطب پزشکان در صورت همکاری نکردن برای امحاء زباله

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پزشکانی که برای امحاء زباله‌های عفونی خود با شرکت‌های امحاء زباله قرارداد ندارند مطب آن‌ها پلمپ می‌شود.

پلمپ مطب پزشکان در صورت همکاری نکردن برای امحاء زبالهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون درمان ، سرپرست معاونت آموزشی و سرپرست معاونت پشتیبانی دانشگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کردند.

پرویز یزدانپناه در بازدید از بخش‌های اورژانس، جراحی و اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خواستار رعایت نظم در همه مراحل درمانی شد و از ارائه خدمت در این بیمارستان نیز ابراز رضایت کرد.

او با تاکید بر جمع بندی نواقص و رفع سریع مشکلات این بخش‌ها گفت: انتظار می‌رود پزشکان، پرستاران و کارکنان مراکز درمانی در انجام وظایف طبق قانون عمل کنند، زیرا در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

یزدانپناه با اشاره به اهمیت امحاء زباله‌ها در مراکز بیمارستانی و مطب‌های شخصی افزود: چنانچه پزشک و دندانپزشکی برای امحاء زباله‌های عفونی خود با شرکت‌های امحاء زباله قرارداد نداشته و شفاف سازی نکند، مطب آن‌ها پلمپ و با آن‌ها به جد برخورد قانونی می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: سلامت مردم هدف است و در این زمینه تاکنون حدود ۱۰ پزشک متخلف در خصوص امحاء نامناسب زباله‌های عفونی به اداره تعزیرات حکومتی  معرفی شده اند.

انتهای پیام/غ

معرفی پزشکان متخلف در خصوص امحاء نامناسب زباله‌های عفونی به اداره تعزیرات حکومتی 

برچسب ها: دانشگاه ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.