جذب ۲ بازیکن آمریکایی درتیم بسکتبال ذوب آهن

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت:۲ بازیکن آمریکایی را جذب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانند به ما کمک کنند و مبلغ قرار‌داد آن‌ها نیز کم‌تر از بازیکنان داخلی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص نشستن روی نیمکت تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: ۲ باشگاه بعد از اتمام بازی‌های فصل قبل با من صحبت کردند، اما به این نتیجه رسیدم که ذوب‌آهن تیم ریشه‌دارتری است و حضورم در این تیم می‌تواند برای خودم و ذوب‌آهن مفید باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن در وقت اضافه برای لیگ برتر بسکتبال بسته شد و اکثر بازیکنان بزرگ بسکتبال قرارداد بستند؛ مجموعه بازیکنان بومی و ۳ نفر بازیکن غیر بومی سرمایه ذوب‌آهن است و داریم با این بازیکنان کارمان را دنبال می‌کنیم.

او در ادامه عنوان داشت: با توجه به بودجه و برای حضور آبرومند در لیگ نیاز بود از بازیکنان استفاده کنیم که از نظر مالی در حد بودجه ما باشند؛ ۲ بازیکن آمریکایی را جذب کرده‌ایم و امیدواریم بتوانند به ما کمک کنند و مبلغ قرار‌داد آن‌ها نیز کم‌تر از بازیکنان داخلی است.

حاتمی با بیان این‌که شرایط تیم عادی نیست، گفت: از تیم فصل گذشته ۱۱ بازیکن جدا شدند، همچنین شانس زیادی برای گرفتن بازیکن از خارج اصفهان نداریم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن خاطر‌نشان کرد: توانستیم ممنوعیت فیفا را بشکنیم و مشکل بازیکن خارجی خود را رفع کند و می‌تواند بازیکن خارجی جذب کند؛ این کار البته برای باشگاه جنبه مالی نیز داشته است و این هزینه از سهم بسکتبال بوده است و از نظر مالی نسبت به خیلی از باشگاه‌ها شرایط خوبی نداشته باشیم.

او در خصوص کادر فنی نیز تصریح کرد: افرادی که به درد بخورند را کنار تیم داریم، هر مربی کادر مجزای خود را دارد، اما سرپرست، مربی، دکتر و بدنساز تیم از اصفهان هستند.

حاتمی همچنین یادآور شد: شرایط سختی است برای تیمی که در گذشته‌های نه چندان دور حرف اول را در بسکتبال کشور می‌زده است، امیدواریم بسکتبال ذوب‌آهن در سال‌های آینده جایگاه جدی‌تری داشته باشد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن افزود: حدود یک ماه است تمرینات را شروع کرده‌ایم و امیدوارم بازیکنان روز به روز بهتر شوند.

او بیان داشت: وقتی به اصفهان آمدم شوکه شدم، فکر می‌کردم به بسکتبال ذوب‌آهن نیز مانند فوتبال اهمیت بدهند؛ در این سال‌ها بسکتبال ذوب‌آهن عقب رفته، اما امیدوارم حرکت رو به جلو انجام شود و سبب قرار گرفتن این تیم در کورس قهرمانی در آینده نزدیک شود.

حاتمی در پایان گفت: برخی مواقع کار کردن با جوانان لذت‌بخش است مخصوصا وقتی به این فکر می‌کنیم که این جوانان در آینده نزدیک به سرمایه‌های بسکتبال کشور تبدیل خواهند شد؛ البته کار کردن با بازیکنان کم‌تجربه سخت است و امیدوارم با تلاش مضاعف آن‌ها به جایگاه اصلی خودمان برسیم.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در خصوص نشستن روی نیمکت این تیم

منبع:فارس

برچسب ها: اخبارورزشی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.