مدیرکل امور روستایی ایلام خبر داد;

ضرورت همکاری دهیاران برای جمع‌آوری زباله‌ها در مسیر زائران

مدیرکل امور روستایی ایلام گفت:دهیاران در جمع‌آوری زباله‌های مسیر تردد زائران همکاری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ضرورت همکاری دهیاران برای جمع‌آوری زباله‌ها در مسر زائران سید حسینعلی موسوی بر ضرورت همکاری دهیاران برای جمع‌آوری زباله‌ها و پسماند‌های روستا‌های مسیر تردد زائران اربعین در این استان تاکید کرد.

موسوی مدیرکل امور روستایی ایلام در بازدید از روستا‌های بخش صالح‌آباد در مسیر ایلام - مهران گفت:   زائران، استان ایلام را به عنوان مسیر تردد خود برای زیارت عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند و این میزبانی و خدمتگذاری افتخاری برای همه مردم ایلام است.

او افزود: دهیاران سعی کنند با پاکیزه نگه داشتن مسیر تردد زائرانی که از روستا‌ها عبور می‌کنند علاوه بر پاکیزگی محیط روستا و جلوگیری از تجمع زباله و حفظ محیط زیست به سلامت جان زائران نیز کمک کنند.

مدیرکل امور روستایی ایلام تاکید کرد: برخی مواقع به دلیل ترافیک شدید در جاده‌های عبوری، بسیاری از خودرو‌ها مجبورند دقایقی در مسیر باقی بمانند و برخی زباله‌ها را در طبیعت رها می‌کنند که موجب تجمع زباله در مسیر می‌شود به همین دلیل پرسنل دهیاری‌ها به تداوم خدمات‌رسانی ماشین‌آلات دهیاری‌ها به زائران اربعین حسینی جهت رفع پسماند کمک کنند.

او از تلاش مجموعه دهیاران و همه مردم روستا‌های مسیر تردد زوار اربعین تقدیر کرد و گفت: همه خادم امام حسین (ع) هستیم و وظیفه داریم میزبانی شایسته برای این زائران که از مسیر‌های طولانی راهی کربلا می‌شوند، باشیم

  موسوی همچنین از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و محل اسکان زائران بازدید کرد.

انتهای پیام/با

تاکید مدیرکل امور روستایی ایلام به جمع‌آوری  پسماندها روستاهای مسیر تردد زائران 

برچسب ها: بهداشت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.