مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ایمن سازی کامل جاده‌های استان برای تردد زائرین خبر داد.

ایمن سازی جاده‌های استان برای تردد زائران از مرز مهران

دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اربعین حسینی، ایمن سازی مسیر تردد زائرین به طور کامل انجام شده است.

او ادامه داد: تمامی نقاط حادثه خیز جاده‌ای در استان ایلام شناسایی شده و دید حدود ۳۰ نقطه کور حادثه ساز باز شده تا از بروز حوادث جاده‌ای در این ایام جلوگیری گردد.

دلخواه بیان کرد: تاکنون ۶۳ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های استان ایلام صورت گرفته و ۲۶۰ هزار متر مربع لکه گیری روکش آسفالت نیز به منظور بهبود کیفیت جاده‌های استان در این ایام انجام شده است.

او مطرح کرد: به منظور افزایش دید رانندگان در تمام تونل‌های استان که منتهی به مرز مهران می‌شوند ، شرایط روشنایی در آن‌ها به طور کامل بهبود پیدا کرده است و حدود ۲۵ کیلومتر از شبکه راه‌های آنان نیز تعمیر و نگهداری گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی تردد زائران از مرز مهران ، تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ ن

ایمن سازی جاده‌های استان ایلام در اربعین امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.