بسته‌های تحصیلی به دست دانش آموزان مناطق کم برخوردار رسید

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از توزیع بیش از ۱۲۰ بسته‌های تحصیلی، بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار این کلانشهر خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسته‌های تحصیلی با همت و همکاری شرکت مخابرات منطقه‌ای خوزستان تهیه و در مدارس مناطق کم برخوردار توزیع شد.

او با بیان اینکه این نخستین مرحله از توزیع اقلام آموزشی است، افزود: این بسته‌ها حاوی کیف، دفتر و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان هستند.

نیسی گمراوی با تقدیر از شرکت مخابرات استان در اهداء این بسته ها، اظهار کرد: در مرحله‌های بعدی تعداد قابل توجهی بسته آموزشی به دست دانش آموزان مناطق محروم و سیل زده خواهد رسید.

براساس این گزارش، از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون با همکاری شرکت ها، سازمان ها، ارگان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، بسته‌های تحصیلی و آموزشی بین دانش آموزان نیازمند و ساکن مناطق محروم استان توزیع شده است.

همچنین اداره آموزش و پرورش عشایر نیز در روز‌های گذشته، اقدام به توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان عشایر ساکن در مناطق عشایری خوزستان کرده است.

انتهای پیام/گ

توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.