معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان از ابلاغ دستورالعمل شناسایی و تقدیر از مفاخر دستگاه قضائی به دستور رییس قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهدی بخشی معاون برنامه ریزی وتوسعه قضائی دادگستری استان کرمان در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان که در محل سالن شهید بهشتی حوزه ریاست دادگستری کل برگزار گردید، گفت: دستور العمل شناسایی و تقدیر از مفاخر دستگاه قضائی  به دنبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر معرفی قضات عادل و شجاع به جامعه ابلاغ شده است .

او افزود:بر اساس این دستور العمل، شورایی در قوه قضائیه تشکیل و در دو حوزه قضائی و اجرایی مبادرت به شناسایی مفاخر دستگاه قضائی خواهد نمود

این مقام قضائی اعلام کرد:شرایط اختصاصی انتخاب مفاخر در این دستور العمل ذکر گردیده است و نحوه اجرای آن در جلسه شورای معاونین دادگستری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او آموزش حین کار را برای کارمندان قضائی و اداری ضروری دانست و گفت:در این جلسه مصوب گردید، معاونت آمار وفناوری اطلاعات در جهت آموزش مباحث سیستمی و فناوری اطلاعات به کارکنان اداری و قضائی نیازسنجی نموده و اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن برخی مشکلات در این راستا را انجام دهد.

بخشی عنوان کرد:حفظ و نگهداری اموال دولتی و بیت المال یک ضرورت است و کارمندان بایستی در این زمینه تمام تلاش و اهتمام خود را بکار گیرند.

انتهای پیام/ی

آموزش حین کار برای کارمندان قضائی و اداری ضروری  است

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.