نمایشگاه‌های گل و گیاه و سوغات در قزوین برپا می‌شود

نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از ۲۲ مهرماه در در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از ۲۲ تا ۲۶ مهر ماه برگزار می‌شود.

حاجی محمدی افزود: ۹۶ تولید کننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی و آپارتمانی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا از استان‌های تهران، قزوین، البرز، مرکزی، مازندران، همدان، کرمانشاه، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، یزد، کردستان، اصفهان، اردبیل و فارس محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

او ادامه داد:ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گیاهان به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارائه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان در امر گل و گیاه، سوغات و هدایا از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ک

نمایشگاه گل و گیاه همزمان با نمایشگاه سوغات و هدایا از ۲۲ مهر ماه در قزوین برپا می شود 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار