۱۳ هزار انبار کالا در استان سمنان ثبت شد

از ۱۳ هزار انبار‌های ثبت شده در سامانه جامع انبار‌ها در استان سمنان ۸۸۹ فقره مورد تائید قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بیشترین این انبار‌ها و مراکز، مربوط به واحد‌های عمده و خرده فروشی اصناف است.

او درباره روند اجرای طرح سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا افزود: از مجموع انبار‌های ثبت شده در سامانه جامع انبار‌ها، ۸۸۹ فقره مورد تائید قرار گرفته، ۹ هزار و ۶۱۶ مورد نیز در انتظار تائید و دو هزار و ۹۰۰مورد نیز غیر فعال است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از مجموع انبار‌های ثبت شده در سامانه، ۱۱۲۴ انبار مربوط به واحد‌های صنعتی، دو هزار و ۳۰۱ انبار مربوط به واحد‌های کشاورزی، هزار و ۴۶۰ انبار و مراکز نگهداری کالا، ۳۶۶ انبار مربوط به معادن، پنج هزار انبار مربوط به اصناف و بقیه بهداشتی و درمانی، دامی و طیور است.

یحیایی تاکید کرد: بمنظور نظارت بر ثبت اطلاعات ورود و خروج بار به انبار‌ها اطلاعات ثبت شده در سامانه انبار‌ها صحت سنجی و پیگیری می‌شود.

انباردارانی که در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگه داری کالا ثبت نام کرده اند موظف هستند با مراجعه به سامانه www.nwms.ir، اطلاعات ورود و خروج کالای خود را به صورت مستمر ثبت کنند.

انتهای پیام / م

۹۰۰مورد انبار کالا در استان سمنان غیر فعال است

برچسب ها: کالا ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار