معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان خبرداد؛

ضرورت اجرای طرح‌های حوزه کاهش قاچاق کالا در استان سمنان

حبیب‌الله خجسته پورگفت: پلاک گذاری دام راهی برای کاهش قاچاق در استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان  ،  حبیب‌الله خجسته پور  در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان  ضمن بیان اینکه پلاک گذاری دام در استان سمنان راهی برای کاهش قاچاق است ،گفت : با توجه به افزایش مهلت پلاک گذاری دام باید اقدامات لازم هر چه سریع‌تر صورت گیرد.

او بابیان اینکه اگر روز پایان اجرای طرح پلاک‌گذاری دام فرا رسد و اقدام مقتضی صورت نگرفته باشد، قطعاً مردم در این خصوص دچار مشکلات خواهند شد، افزود: همراهی مردم و مسئولان در زمینهٔ پلاک‌دار کردن دام‌ها یک الزام است.

جانشین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان بابیان اینکه یکی از بهترین راه‌های مقابله با قاچاق کالا، استفاده از شیوه‌های نوین و سامانه‌ها و نرم افزار‌ها در حوزه سوخت و انبار کالا است، تاکید کرد: باید بتوانیم سامانه سوخت و انبار کالا را تا حد امکان تقویت و بروزرسانی کنیم.

خجسته پور بیان کرد: هرقدر میزان مشمولان مراکز کار در خصوص بهسازی و ارتقای سامانه‌های مبارزه با قاچاق افزایش یابد، به همان نسبت می‌توانیم شیوه مبارزه با قاچاق کالا را سهل‌تر کنیم درنتیجه کمیته‌های شهرستانی قاچاق کالا در این راستا تشکیل‌شده تا از فرصتی که برای خدمت ایجاد شده بهره گرفته شود.

او افزود: در سال حمایت از تولید ملی باید به گونه‌ای عمل شود که اگر بنا باشد ارزیابی در خصوص تحقق اهداف نامگذاری سال انجام شود، اقدامات ما، نشان دهنده تحقق امور در سطح استان سمنان و کشور باشد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه مبارزه با قاچاق نیازمند عزم همگانی است، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که برای رونق تولید می‌تواند موثر واقع شود، مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

انتهای پیام/ح

پلاک‌گذاری دام راهی برای کاهش قاچاق در استان سمنان است

برچسب ها: قاچاق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار