کارگاه آموزشی اشتغال پذیری در دانشگاه جیرفت

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت گفت:هدف از برگزاری این کارگاه مهارت افزایی دانشجویان، ایجاد انگیزه جهت اشتغال زایی و کارآفرینی دانشجویان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین توسعه صنعت این منابع انرژی در جنوب استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ایمان گروهی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت گفت: کارگاه آموزشی "اشتغال پذیری و سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر" به همت انجمن علمی مهندسی برق این دانشگاه به مدت ۱۸ ساعت با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان و صنعتگران جنوب استان کرمان برگزار شد.

او با بیان این مطلب که این کارگاه به صورت کاملاً رایگان با تلاش زارعی از صنعتگران و کارآفرینان با تجربه این حوزه برگزار شد، افزود: کارگاه آموزشی "اشتغال پذیری و سرمایه گذاری در منابع انرژی تجدیدپذیر" به مدت سه روز در دانشگاه برگزار و مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و صنعتگران قرار گرفت.

گروهی ضمن تاکید بر ضرورت حرکت کشور به سمت منابع انرژی تجدیدپذیر به عنوان جایگزین منابع سوخت‌های فسیلی، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه مهارت افزایی دانشجویان، ایجاد انگیزه جهت اشتغال زایی و کارآفرینی دانشجویان در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین توسعه صنعت این منابع انرژی در جنوب استان کرمان است.

او با اشاره به پتانسیل بالای جنوب استان کرمان جهت تولید انرژی از منابع انرژی تجدیدپذیر، ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کارگاه و کارگاه‌های مشابه دیگر برخی از دانشجویان دانشگاه جیرفت که بزرگترین مرکز آموزش عالی و پژوهشی جنوب استان کرمان می‌باشد بعد از اتمام تحصیل جذب این صنعت شده و به اشتغال زایی و کارآفرینی در این حوزه بپردازند.

گروهی با اشاره به راهبرد دانشگاه جیرفت در راستای ارتقای ارتباط جامعه و دانشگاه و همچنین حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم و کارآفرین گفت: پرورش دانشجویان با سواد و با مهارت که در مسیر رفع مشکلات کشور و منطقه گام بردارند، یکی از اولویت‌های اصلی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه جیرفت است.

انتهای پیام/ی

پتانسیل بالای جنوب استان کرمان برای تولید انرژی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار