ایرج عرب از پرسپولیس رفتنی شد؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس تهران به زودی از هیئت مدیره سرخ‌ها جدا خواهد شد.

ایرج عرب از پرسپولیس رفتنی شد؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش محمد حسن انصاری فرد به جای ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیس شد، اما عرب همچنان در هیئت مدیره ماند و در جلسات شرکت می‌کرد. او که مسئول مالی پرسپولیسی‌ها هم محسوب می‌شد تا چندی دیگر به احتمال زیاد مدیرکل ورزش استان البرز می‌شود و از هیئت مدیره خواهد رفت.

وزارت ورزش و جوانان درصدد است تا فرد دیگری را پس از رفتن عرب، عضو هیئت مدیره پرسپولیس کند و باید دید در این صورت وزارت ورزش چه عضوی را به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه خواهد کرد.

از سویی دیگر درحال حاضر در هیئت مدیره پرسپولیس، نفراتی از جمله مهدی محمد نبی، مهرداد هاشمی، علی رغبتی، مهدی رسول پناه و ایرج عرب حضور دارند که به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر، عرب از پرسپولیس جدا می‌شود.


بیشتر بخوانید: هافبک پرسپولیس مصدوم شد/ خلیل‌زاده تمرین نکرد


همچنین احتمال دارد مهدی محمد نبی نیز به جای مرحوم کاشانی به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شود تا در پست جدید کار خود را آغاز کند. نبی پیش از علیرضا اسدی در سمت دبیرکل فدراسیون فوتبال مشغول به فعالیت بود و در ۱۱ بهمن ۹۳ از سمت خود استعفا کرد. او که بعد از مجمع عمومی ششم دی فدراسیون فوتبال شمارش معکوس برای رفتنش از فدراسیون فوتبال آغاز شده بود، سرانجام رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۵:۵۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
یکبار کالدرون می خواسته به بازیکنانش بگوید به خط آخر حریف حمله کنید ،
کراوات قرمزش را نشان می دهد ،

بازیکنان همه خطا می کنند و با کارت قرمز اخراج می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
سلام یک طرفدار فوتبال بی طرف هستم.
آخرین اخبار