مصدومیت هافبک پرسپولیس جدی نیست

مصدومیت سیامک نعمتی، هافبک سرخپوشان جدی نیست و می‌تواند مقابل پیکان بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پبکان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند که قرار بود در این دیدار، کاپ سوپرجام به سرخ‌ها داده شود، اما به دلیل محرومیت هواداران سرخ ها، قرار است پرسپولیسی‌ها کاپ سوپرجام را در دیدار با ماشین سازی بگیرند.

پرسپولیسی‌ها درحال حاضر با کسب ۹ امتیاز از ۶ بازی در رده هفتم جدول هستند و در مصاف با پیکان کار سختی پیش رو دارند. روز گذشته (شنبه) سایت باشگاه پرسپولیس از مصدومیت سیامک نعمتی خبر داد، اما مصدومیت هافبک سرخپوشان جدی نیست و می‌تواند مقابل پیکان بازی کند.


بیشتر بخوانید: کالدرون: تراکتوری‌ها نارنجک انداختند و بخشیده شدند/ دوندگی ما از یوونتوس و آژاکس هم بیشتر است


البته شجاع خلیل زاده، مدافع این تیم هم مصدوم است به دلیل محرومیت، به طور قطع رو در روی پیکان بازی نمی‌کند و سکونشین است.

از سویی دیگر، اما خبر خوش برای سرخ‌ها این است که مصدومیت سید جلال حسینی برطرف شده و او می‌تواند با صلاحدید کادرفنی بازی کند.

این دیدار قرار بود دوشنبه ۲۹ مهر برگزار شود، اما با اعلام سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، یک روز زودتر ( یکشنبه ۲۸ مهر) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار