ادامه حواشی در کشتی پیشکسوتان جهان/ کتک کاری در گرجستان

رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان در گرجستان همچنان با حواشی بسیار در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان در گرجستان حواشی بسیاری را در پِی داشت. ابتدا به روی سکو رفتن یک کشتی گیر ایرانی و ایستادن در کنار ورزشکار رژیم صهیونیستی و بعد از آن انتشار تصویری روی لباس یکی دیگر از مدال‌آوران این رقابت‌ها که با استقبال برخی افراد و گروه‌های ضد نظام در خارج از کشور همراه بود و این بار درگیری بین سرپرست و مسئول روابط عمومی کمیته پیشکسوتان در گرجستان باعث شد تا شاهد حوادث و حاشیه های بسیار تلخی در این رقابت ها باشیم.

حسین ثابت کار رئیس پیشین کمیته پیشکسوتان با تائید این اخبار افزود: متأسفانه در رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان شاهد اتفاقاتی بودیم که واقعا دور از شأن کشتی و ورزش ایران است.


بیشتر بخوانید:بازگشت محمد بنا به تیم ملی از ۱۰ آبان ماه!


وی تصریح کرد: البته برخی اوقات در گذشته ها هم حاشیه های کوچکی که جزئی از ورزش است بوجود می آمد اما با مدیریت صحیح همه چیز حل می شد ولی اتفاقات تلخی که در گرجستان رخ داده به هیچ عنوان قابل درک نیست، وقتی دو پیشکسوت و البته مسئول تیم که باید الگو باشند خودشان با هم درگیر می شوند چطور می شود از بقیه توقع داشت.

ثابت کار تاکید کرد: به اعتقاد من وقتی مجوزی از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش صادر نشده، فدراسیون هم بجای آنکه همراه کشتی گیران مربی، سرپرست و مسئول اعزام کند نباید اجازه خروج از کشور را به تیم می داد.

گفتنی است وزارت ورزش و جوانان در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور خودسرانه تعدادی از کشتی‌گیران پیشکسوت در مسابقات گرجستان بدون مجوز شورای برون مرزی بوده است و این کار تخلف محسوب می‌شود. فدراسیون کشتی هم در جریان سفر این تیم تحت عنوان ایران نبوده است و قطعا با آنها برخورد انضباطی لازم و قانونی خواهد شد و تا اطلاع بعدی اعزامی در این بخش صورت نخواهد گرفت.

اما اینکه چه کسی یا کسانی باید پاسخگوی این اتفاقات تلخ باشند و با برخورد قاطع باعث شوند تا از این پس دیگر شاهد یک چنین حاشیه ها و حوادث دور از شأن نباشیم نکته ای است که باید به آن توجه ویژه داشت.


بیشتر بخوانید:وزارت ورزش و جوانان: تیم کشتی پیشکسوتان بدون مجوز شورای برون مرزی و فدراسیون در مسابقات گرجستان شرکت کرده است


انتهای پیام/

درگیری در رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار