شیرازمیزبان اردوی تیم ملی بوکس شطرنج

رئیس انجمن بوکس- شطرنج ایران و آسیا، گفت: اردوی تیم ملی بوکس شطرنج برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۱۹ آنتالیا از ۲۵ آبان ماه امسال به مدت ۵ روز در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فریدون پویا رئیس انجمن بوکس- شطرنج ایران و آسیا با اشاره به این که بوکس شطرنج جزء اولین انجمن‌های ورزشی محسوب می‌شود، و در شیراز بنیانگذاری شده است، بیان کرد: اردوی تیم ملی بوکس شطرنج از ۲۵ آبان با حضور نمایندگان ۸ استان در خانه بوکس شطرنج ایران برپا می‌شود.

او با اشاره به اینکه مسابقات جهانی ترکیه در آنتالیا از ۲۰ آذر ماه امسال به مدت ۴ روز برگزار می‌شود، افزود: ۱۸ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

پویا با بیان اینکه تیم ملی بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران با ۱۲ ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت می‌کند، افزود: اعضای تیم از استان‌های فارس، مازندران، گیلان، همدان، گلستان، البرز، خراسان رضوی و اصفهان انتخاب شده اند.

رئیس انجمن بوکس- شطرنج ایران و آسیا ادامه داد: مسئولان فارس به خصوص استاندار، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شیراز، فرمانده سپاه ثارالله شیراز، اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز در کنار مدیر کل ورزش و جوانان فارس برای حفظ و ادامه فعالیت‌های این انجمن در شیراز تلاش کرده اند که جای قدردانی دارد.

او تصریح کرد: با توجه به مشکلات بین المللی که کشور را تحت تاثیر قرار داده است، ورزش می‌تواند دیپلماسی ارزنده‌ای باشد تا همگان بدانند که ایرانیان از فرهنگی غنی و روحیه پهلوانی برخوردار هستند.

پویا اضافه کرد: بوکس شطرنج تنها ورزشی است که در فارس پایگاه بین المللی دارد و با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز حاصل حضور درخشانی در رقابت‌های جهانی هند داشته است.

انتهای پیام/ت

برگزاری اردوی تیم ملی بوکس شطرنج در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار