اعضای ایرانی فدراسیون جهانی ووشو راهی چین می‌شوند

سرمربی تیم ملی ووشو کشورمان به همراه ۳ عضو کمیته فدراسیون جهانی جهت شرکت در اجلاس کمیته‌ها فردا (دوشنبه) راهی چین می‌شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای تیم ملی ووشو کشورمان در بخش آقایان و بانوان در حالی روز ۲۴ مهرماه برای شرکت در مسابقات جهانی ووشو شانگهای چین به این کشور اعزام می‌شوند که حسین اوجاقی سرمربی و عضو کمیته مربیان فدراسیون جهانی به همراه امیرعباس لشگری عضو کمیته پزشکی جهانی، حضرتی عضو ووشو سنتی فدراسیون جهانی و پورغلامی عضو کمیته فنی  فدراسیون جهانی فردا (دوشنبه) راهی محل رقابت‌ها می‌شوند تا در اجلاس کمیته‌های فدراسیون جهانی  شرکت کنند.  


 بیشتر بخوانید: رئیس کمیته نظارت بر مسابقات جهانی ووشو مشخص شد


طبق برنامه اجلاس کمیته‌های فدراسیون جهانی ووشو روز سه شنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود به همین علت اوجاقی، لشگری، حضرتی و پورغلامی به عنوان اعضای این کمیته در این نشست شرکت می‌کنند. همچنین مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو که برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی کاندید شده است به همراه اعضای تیم ملی ووشو روز ۲۴ مهرماه راهی این رقابت‌ها می‌شود.  

مسابقات جهانی ووشو روز ۲۷ مهرماه در شانگ‌های چین برگزار می‌شود که در این مسابقات ۱۰۲ کشور حضور دارند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از ووشو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار