ورود بیش از ۱۶ هزار زائر اربعین حسینی از مرز آستارا

۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر زائر اربعین حسینی از طریق مرز آستارا وارد گیلان شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر زائر اربعین حسینی از کشور‌های آذربایجان، روسیه و گرجستان از طریق مرز آستارا وارد گیلان شدند.

او افزود: خدمات رسانی و استقبال از زائران اربعین حسینی کشور‌های همجوار که از مرز زمینی شهرستان آستارا تردد می‌کنند در دستور کار پلیس آستارا بوده و با تسریع در روند بررسی شبانه روزی گذر مرزی، میزان رضایتمندی بسیار مطلوب است.

فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: ارتباط با سازمان‌های دولتی در راستای فعالیت‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگی اربعین حسینی در این شهرستان بوده که در این راستا نیز توفیقاتی حاصل شده و جلساتی نیز با سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران و ... برگزار تا زوار بتوانند به سهولت از مسیر آستارا و شهر‌های دیگر تردد کنند.

نمازی با بیان اینکه در حوزه درون سازمانی نیز تلاش شده تا با سایر کمیته‌های فرهنگی تشکیل شده در سطح شهرستان ارتباط برقرار شود، گفت: این حضور بزرگ و پرشور با نظم و امنیت مطلوبی در مرز و در داخل کشور صورت پذیرد.

او تعداد زائران اربعین حسینی را ۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر از کشور‌های آذربایجان، روسیه و گرجستان اعلام و تصریح کرد: حضور زائران نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته و تمهیدات امنیتی و خدماتی برای بازگشت این عزیزان با همفکری و همکاری مرزبانی و سپاه پاسداران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع

ورود ۱۶ هزار و ۷۹۶ نفر زائر اربعین حسینی از طریق مرز آستارا به گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.