آخرین اخبار از نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر

بازی‌های جهانی ساحلی آنوک قطر ۲۰۱۹ از دو روز گذشته با حضور ورزشکاران و کمیته‌های ملی المپیک از ۹۷ کشور جهان آغاز شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته برگزاری مسابقات جهانی ساحلی قطر؛ مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر که با ترکیب سنت کشور میزبان و ورزش‌های مدرن بین المللی انجام پذیرفت نویدبخش آتیه‌ای روشن برای رشته‌های جدید و مشارکت حداکثری کشور‌ها بود.

هندبال ساحلی: در این بخش تیم‌های صعود کننده به دور دوم مسابقات رقبای خود را پشت سرگذاشتند. دانمارک، قطر و برزیل از تیم‌های صعودکننده به دور دوم در بخش آقایان و بانوان بودند.

تنیس ساحلی: در این بخش و در دسته میکس دونفره، ۳۲ مسابقه در ۵ گروه آغاز شده است. ژاپن، فرانسه، پورتوریکو و روسیه رقبای خود را شکست دادند.

والیبال ساحلی:۸ تیم در دو بخش آقایان و بانوان در دو گروه دسته بندی شدند و رقابت‌های خود را آغاز نمودند. آمریکا، برزیل، استرالیا و واناتو از تیم‌های برنده روز نخست مسابقات بودند. قطر نیز با بهره گیری از امتیاز میزبانی، اما به سختی توانست اندونزی را پشت سر بگذارد.

کاراته ساحلی (کاتا):برای نخستین بار کاتارو‌های برتر جهان از تاتمی به روی شن رفتند تا مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را اینبار در میدانی جدید به بوته آزمایش بگذارند. ۸ ورزشکار در قالب ۲ گروه آقایان و بانوان رقابت‌های خود را آغاز نموده اند.


بیشتر بخوانید: مراسم افتتاحیه بازی‌های ساحلی قطر برگزار شد


انتهای پیام/

 

میزبانی قطر در  نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار