معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از پرداخت وام ازدواج به بیش از ۱۵ هزار جوان کرمانشاهی طی شش ماهه اول امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه در کرمانشاه توجه خوبی به حوزه جوانان می‌شود، گفت : فعالیت سمن‌های حوزه جوانان فرصتی را برای جوانان کرمانشاه بوجود آورده تا بدنبال مطالبات خود در استان باشند.

او با اشاره به رشد تعداد سمن‌های استان در سال‌های اخیر، گفت : در بحث سمن‌های حوزه جوانان، سمن‌های خوبی در استان داریم و انتظار داریم وزارت ورزش و جوانان نیز دبیرخانه سمن‌های مرزی را در کرمانشاه راه اندازی کند.

او بابیان اینکه جوانان کارآفرین کرمانشاهی می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرند، گفت: همچنین در بحث پرداخت وام ازدواج به جوانان نیز روند مثبتی در استان داریم، بگونه‌ای که هیچ زوجی بیش از یک ماه در صف اخذ وام ازدواج قرار نمی‌گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: نیمه نخست امسال به ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان دریافت وام ازدواج در استان تسهیلات پرداخت شده است.

او به حمایت‌های خوب دولت از حوزه جوانان اشاره کرد و گفت: هرچند در دولت‌های گذشته توجه به حوزه اجتماعی و بویژه جوانان مغفول مانده بود، اما در این دولت توجه زیادی به این حوزه شده است.

الهی تبار گفت: اختصاص اعتبارات مناسب به حوزه اجتماعی طی دو سال اخیر از سوی دولت درحالی بوده که کشور با مشکلات اقتصادی زیادی دست به گریبان است .

 

 

انتهای پیام/د

فعالیت سمن‌های حوزه جوانان فرصتی برای جوانان

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.