دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بوشهر ۴۰ درصد افزایش یافتند

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از افزایش ۴۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، اکبر مولایی در آیین استقبال از دانشجویان نو ورود پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان بوشهر بیان کرد: این دانشگاه دو پردیس دارد که امسال ۱۴۲۱ در آن‌ها مشغول به تحصیل هستند.

او ادامه داد: ۸۸۰ نفر از این دانشجویان در پردیس بنت الهدی صدر (دختران)  و  ۵۴۱ نفر نیز در پردیس علامه طباطبایی (پسران) تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه هم اکنون در پنج رشته علوم اجتماعی، آموزش ابتدایی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش تربیت بدنی و آموزش مشاوره و راهنمایی در حال تحصیل هستند.

مولایی گفت: همچنین بیش از ۴۰۰ مهارت آموز ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان، پس از قبولی در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی و  پشت سر گذاشتن فرآیند‌های لازم به مدت یک سال در این دانشگاه مهارت‌های حرفه‌ای لازم شغل معلمی را کسب خواهند کرد.

او بیان کرد: امسال استان بوشهر در آزمون سراسری ۳۷۲ ظرفیت برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ فرهنگیان داشت که بخشی از این افراد در پردیس‌های استان و بقیه در مراکز دانشگاهی دیگر استان‌ها مشغول به تحصیل شده‌اند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تاکید کرد: مسئولان این دانشگاه تلاش می‌کنند زمینه لازم فراهم شود تا دانشجویان بتوانند با عزم جدی در کسب دانش، نگرش و مهارت معلمی بکوشند.

در این آیین، نو دانشجومعلمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با همراهی مسئولان و استادان دانشگاه سوگندنامه دانشجویی را خواندند.

نمایشگاهی از دست سازه‌های دانشجومعلمان نیز همزمان با این آیین برپا شد.

انتهای پیام/ک

افزایش ۴۰ درصدی دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بوشهر 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.