فرماندار نهبندان گفت: ظرفیت گلخانه‌ای شهرستان نهبندان ۶۰ هکتار دیگر افزایش می یابد.

افزایش ۶۰ هکتاری به ظرفیت گلخانه‌ای نهبندانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،بیکی فرماندار شهرستان  نهبندان در ستاد ساماندهی گلخانه‌های شهرستان نهبندان با اشاره به افزایش محدوده‌ی گلخانه‌های شهرستان به ۶۰ هکتار دیگر گفت: دستگاه‌های اجرایی  ظرف دوهفته‌ی آینده نسبت به مکان سنجی مناسب و ایحاد زیرساخت احداث گلخانه اقدام کنند.

او با اشاره به اینکه گلخانه دارانی که با کمبود نقدینگی و اعتبار مواجه شده و پیشرفت کاری شان متوقف شده است افزود:  اعتبار بیشتری به گلخانه داران سابق که با کمبود اعتبار و نقدینگی مواجه شده اند اختصاص داده می شود.

فرماندار شهرستان  نهبندان از اختصاص به میزان ۴۰ درصد کل تسهیلاتی که قبلا دریافت کرده اند خبر داد و اظهار کرد: این تسهیلات با کارمزد ۱۵ درصد و بصورت ۵ ساله در اختیار گلخانه دارانی که با کمبود اعتبار مواجه شده اند قرار خواهد گرفت.

بیکی ادامه داد : باید از تولیدکنندگانی که در حوزه های مختلف شهرستان با وجود سختی ها و مشقاتی که در مجموعه کارهایشان دارند حمایت کنیم و از ظرفیت های شهرستان استفاده شود.

فرماندار نهبندان در پایان گفت: جهاد کشاورزی از لحاظ سازمانی و ارتباط مردم با شغل های کشاورزی و دامپروری دراین گونه مناطق بهره بردار و متقاضی بیشتری دارد که اقداماتی که ما انجام می دهیم فرش قرمزی است برای سرمایه گذاران که باید به مردم کمک کنیم و امکانات در اختیارشان بگذاریم تا کار کنند.

انتهای پیام / ط آ

حمایت از تولید کنندگان در جوزه جهاد کشاورزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار