خدمات رسانی هلال احمر به بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: از ۱۳ مهرماه تاکنون، بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین حسینی از خدمات امدادی و درمانی بهره‌مند شده اند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در تشریح خدمات درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ۱۳ مهرماه تاکنون ۱۹ هزار و ۸۴۵ زائر اربعین حسینی در مرز‌های شلمچه و چذابه از خدمات درمانی و امدادی بهره‌مند شده اند.

او افزود: در مدت مذکور، در پایگاه‌های امدادی مستقر در مرز چذابه تست قند خون و فشارخون برای ۲ هزار و ۲۶۹ نفر انجام شد، ضمن اینکه ۴ هزار و ۸۸ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

خدادادی تصریح کرد: همچنین در مرز شلمچه ۵ هزار و ۲۲۶ نفر از خدمات تست قند خون و فشارخون و ۵ هزار و ۹۱۵ نفر از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شدند.

به گفته این مقام مسئول، در مدت مذکور، ۴۳ نفر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اذعان داشت: در ۲ مرز شلمچه و چذابه و سایر پایگاه‌های ثابت بین شهری ۸ هزار و ۵۲۲ نفر از خدمات تست قندخون و فشارخون، ۱۱ هزار و ۲۵۲ نفر از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده اند، ضمن اینکه ۷۱ نفر به مرکز درمانی انتقال یافته اند.

انتهای پیام/گ

ادامه خدمات رسانی هلال احمر به زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.