ساماندهی بیش از ۱۰۰ موکب وقفی در محور‌های ۱۰ گانه

معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از ساماندهی بیش از ۱۰۰ موکب وقفی در محور‌های ۱۰ گانه تردد زوار اربعین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام غلامرضا عادل معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ موکب را در محور‌های ۱۰ گانه مسیر تردد زوار اربعین ساماندهی کرده‌ایم، گفت : همه مواکب علاوه بر ارائه خدمات پذیرایی به زائران، برنامه‌های فرهنگی دیگری را نیز برای زائرین دارند.

او با اشاره به توزیع روزانه حدود ۱۳۰ هزار پرس غذا و اسکان ۳۰ هزار نفر در مواکب سازمان اوقاف، گفت : این ظرفیت از حدود ۱۵ روز قبل از اربعین آغاز و تا سه روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

عادل با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ مبلغ به صورت داوطلبانه در مواکب سازمان اوقاف، افزود: حدود ۵۰۰ هزار اقلام فرهنگی از جمله چفیه، کتاب، کتابچه و لوازم تحریر به کودکان و زائران اهدا شده است.

او افزود: برپایی نماز جماعت سه وعده، مشاوره، صحبت با زائرین، خیاطی و واکس کفش از جمله دیگر خدماتی است که در موکب‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان‌ها به زائرین ارائه می‌شود.

عادل با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی تمام معادلات جهان به ویژه منطقه را بر هم زده و تاثیر بسیار زیادی را بر جامعه گذاشته است، افزود: یکی از عواملی که می‌تواند همدلی و همبستگی کشور همسایه را بیشتر کند، همین موضوع است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه خدمات پذیرایی به زائران

 

برچسب ها: اوقاف ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار