در ۶ ماه نخست امسال؛

۲۰۷ کشته و زخمی در محور فسا داراب

سوپروایزر اورژانس فسا از کشته و مجروح شدن ۲۰۷ نفر در شش ماه اول امسال در محور فسا داراب بر اثر تصادف رانندگی خبر داد.

کریمپور سوپروایزر اورژانس فسا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در شش ماه اول امسال در محور فسا داراب بیش از ۱۸۰ حادثه تصادف رانندگی رخ داده که در این حوادث ۷ نفر جان باختند و بیش از ۲۰۰ نفر نیز به مراکز درمنی شهرستان فسا و بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انتقال داده شدند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان فسا گفت: جاده فسا به داراب، محوری است که به علت دوطرفه بودن و عرض کم و میزان تردد زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین باعث بروز تصادفات فراوانی در این محور شده است.

غفاری افزود: این مسیر در ۴ قطعه در محدوده فسا از سال ۱۳۹۰ به طرف داراب آغاز شده که دو قطعه آن به بهرهبرداری رسیده و قطعه ۴ آن از سه راهی جلیان به طرف داراب به طول ۲۶ کیلو متر تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به دلیل مطالبات پیمانکار و کمبود اعتبار متوقف شده است.

او ادامه داد: قطعه سوم این طرح نیز به طول ۱۷ کیلومتر از روستای هارم تا شهر نوبندگان به دلیل کمبود قیر نا تمام مانده است که برای اجرای آن به بیش از یک هزار تن آسفالت نیاز است.

سرپرست فرمانداری ویژه فسا هم در بازدید از این محور گفت: محور فسا داراب یکی از مسیر‌های مواصلاتی استراتژیک و مهم در اتصال استان فارس به استان‌های جنوبی و شرقی است، که اتمام این طرح علاوه بر کاهش حوادث ترافیکی باعث توسعه استان نیز خواهد شد.

آرگیو افزود: برای اتمام این پروژه به بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار این پروژه در کمتر از یکسال به بهرهبرداری خواهد رسید.

شهرستان فسا در ۱۳۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

مرگ هفت نفر در حوادث رانندگی فسا

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
این مسیر ادامه همان مسیری استکه یکی از مسئولین در سانحه سال پیش دختران دانش آموز مینابی که منجر به فوت چند نفر آنها شده بود ان مسئول گفته بود دو بانده کردن ابن مسیر توجیح ندارد یعنی از نظر این آقا معیار ارزشگذاری جان انسانها بر اساس پول دارای رتبه بندی است (اتوبوس بندرعباس شیراز که در قلعه بیابان داراب واژگون شد) این مسیر طوری است که دو خودرو در جهت مخالف به سختی و احتیاط از کنار هم رد میشوند
Iran (Islamic Republic of)
هم وطن .
۰۲:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
سلام
کاش بعد از گذاشتن متن خبر ،نیم نگاهی هم به خبر گذاشته شده می شد تا متن از حداقل مشکل برخوردار باشد .
علی یارتان
آخرین اخبار