هر روز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند

استاندار کرمانشاه بابیان اینکه هر روز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی (ع) از مرز خسروی عازم کربلا می‌شوند، گفت : تاکنون ۱۴۰ هزار زائر از این مرز عازم کربلا شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در مرز خسروی، وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این مرز را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : پیش‌بینی می‌کنیم در روز‌های آینده نیز روزانه حدود ۱۵ هزار نفر از مرز خسروی عازم کربلا شوند.

او گفت : کمبودی در زمینه تامین نیاز‌های زائران در بخش‌های حمل و نقل، غذا، بهداشت و سایر بخش‌ها در مرز خسروی نداریم و همه دستگاه‌ها در حال ارائه خدمات هستند.

او به استقرار موکب‌ها در مرز خسروی نیز اشاره کرد و گفت: در این موکب‌ها روزانه بیش از ۱۵ هزار غذا پخت و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی در جابجایی زائران اربعین از مرز خسروی به کربلا نداریم، گفت: اکنون علاو بر اتوبوس‌های عراقی، حدود ۱۵۰ دستگاه اتوبوس ایرانی نیز زائران را از مرز خسروی تا حسینیه بغداد منتقل می‌کنند.

بازوند یکی از برنامه‌های ستاد اربعین استان را فراهم کردن زمینه‌های بازگشت زائران اربعین دانست و افزود: در تلاش هستیم زائران را از حسینیه بغداد و کاظمین به مرز خسروی منتقل کنیم.

او همکاری طرف عراقی را نیز بسیار خوب دانست و قدردانی کرد و افزود: شاهد همکاری بسیار خوب مسئولان عراق با مسئولان کشورمان و زائران هستیم.

او گفت: غیر از ۲ روز اول که شاهد ترافیک در مسیر‌های منتهی به مرز خسروی بودیم اکنون ترافیک روان و تردد بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

روزانه حدود ۱۵ هزار نفر از مرز خسروی عازم کربلا می شوند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار