در پیاده‌روی اربعین چطور به جست‌وجوی امام زمان (عج) بپردازیم؟ + فیلم

حجت الاسلام پناهیان درباره حضور امام زمان (عج) در کنار زوار امام حسین (ع) صحبت کرد.

در پیاده‌روی اربعین چطور به جست‌وجوی امام زمان (عج) بپردازیم؟ + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سخنرانی‌ که در مسجد سهله داشت، درباره حضور امام زمان (عج) در مسیر پیاده‌روی اربعین صحبت کرد. 

در ادامه این بخش از صحبت‌های پناهیان را مشاهده می‌کنید.

 

 

 


بیشتر بخوانید: چگونه صداقتمان را به امام حسین (ع) اثبات کنیم؟ + فیلم


 

انتهای پیام/

امام زمان (عج) هم در کنار زوار امام حسین (ع) حضور دارد + فیلم 

برچسب ها: دانلود فیلم ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
در پیاده‌روی اربعین چطور به جست‌وجوی امام زمان (عج) بپردازیم؟!!! امت واحده رسول الله ص ای مومنین سر تا سر جهان بدانید و آگاه باشید همینکه شما در این راه مقدس فوج فوج قدم به قدم می روید و همه شما در این راه متحد و یکپارچه و هماهنگ شده ایت شما عزیزان و بزرگواران در لیست تاییدیه زائران و خادمین جدشان واقع شدیت و نظر صاحب الزمان عج و دعای حضرت ایشان عج و دعای حضرت خزر نبی س و دعای حضرت مسیح س در نزد خداوند جل جلاله پشتتان بوده و ایشان شما را می بینند و یاری می رسانند و نه اینکه از کنارتان بی تفاوت بگذرند و شانهتان به ایشان برخورد کند و رد شوند ایشان دست بر سر همه شما زائران و خادمین جدشان کشیده اند و سرتان را بوسیده اند قلب و قدمهایتان را استوار کرده اند وقتی که شما خسته در راه خوابیده بودیت ایشان و 313 یار صدیقشان شما زائران محترم و خادمین محترم را همراهی می کنند تا که به وطتنتان برگردید انشاءالله ایشان صاحب عزا هستند از اول ماه محرم تا آخر ماه صفر . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر بصیرانه و خردمندانه .
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا رسول الله ص .
حب الحسین ع یجمعنا : لبیک یا حسین ع .
آخرین اخبار