پشتیبانی از دسته‌ بازی در عنوان Call of Duty Mobile

پس از درخواست‌های مکرر گیمرها، شرکت سازنده Call of Duty Mobile اعلام کرد که به زودی پشتیبانی از دسته‌های بازی به این عنوان اضافه می‌شود.

پشتیبانی از دسته‌ بازی در عنوان Call of Duty Mobileبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call of Duty Mobile که توسط شرکت بازی‌سازی Activision تولید شده در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست به تعداد دانلود فوق‌العاده زیادی برسد. در واقع در هفته گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون بار این عنوان دانلود شده است. بروزرسانی‌های زیادی برای بهبود دادن تجربه بازی گیمر‌ها در این عنوان صورت گرفته است، اما هنوز مواردی وجود دارند که کاربران از Call of Duty Mobile انتظار دارند. یک گزینه که بسیاری منتظر اضافه شدن آن به Call of Duty Mobile هستند، پشتیبانی از دستگاه‌های کنترل‌کننده است.

پشتیبانی از دسته‌های بازی در عنوان Call of Duty Mobile

تنها دلیل این امر این نیست که افراد زیادی که مدت‌های بسیاری با کنسول بازی کرده‌اند به سمت این عنوان جدید موبایلی آمده‌اند؛ انجام دادن یک بازی سبک شوتر در گوشی با صفحه نمایش کوچک برای مدت زمان زیاد باعث فشار به انگشت گیمر‌ها و در نهایت خسته شدن آن‌ها می‌شود. متأسفانه، پشتیبانی از دسته‌های بازی در هنگام عرضه Call of Duty Mobile در دسترس نبود و هنوز هیچ گونه بروزرسانی بعدی تائید نشده است.


بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty: Mobile، رکورد میزان دانلود در عناوین موبایلی را شکست


پشتیبانی از دسته‌ بازی در عنوان Call of Duty Mobile

در آخرین بروزرسانی صفحه Call of Duty در Reddit، بار‌ها و بار‌ها توسط افراد مختلف این مشکل مطرح شده است و همه آن‌ها خواستار پشتیبانی شدن دسته‌های بازی توسط این عنوان هستند. شرکت سازنده Call of Duty موبایل به صورت مستقیم به این مشکل اشاره کرده و گفته است: «ما صدای شما را به صورت رسا می‌شونیم و می‌دانیم که خواستار پشتیبانی شدن دسته‌های بازی در این عنوان هستید.»

این توسعه‌دهنده همچنین تائید کرد که هم اکنون در حال آزمایش پشتیبانی از دسته‌های بازی است، اما تا زمانی که از عملکرد مناسب آن‌ها اطمینان حاصل نکند این قابلیت را به عنوان Call of Duty اضافه نخواهد کرد.

فهرست ویژگی‌ها و پیشرفت‌های آینده این عنوان شامل گزینه‌های جدید ورود به سیستم، پیشرفت‌های عملکرد و راه‌های جدید برای گزارش دادن بازیکنانی است که تقلب می‌کنند. هیچکدام از این موارد فعلاً دارای ETA نیستند، اما اکتیویژن مصمم است که آن‌ها را در بروزرسانی‌های آینده به بازی اضافه کند، بنابراین ما فقط باید منتظر بمانیم تا این ویژگی‌های جدید آماده شوند.

انتهای پیام/

اضافه شدن یک قابلیت جدید به عنوان Call of Duty Mobile

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار