خودروی Macan EV، جایگزینی برای اتومبیل‌های بنزینی پورشه

پورشه با معرفی خودروی الکتریکی جدید این شرکت آن را جایگزینی مناسب برای اتومبیل‌های بنزینی می‌داند.

خودروی Macan EV، جایگرینی برای اتومبیل‌های بنزینی پورشهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پورشه  برای تحقق هدف خود در جهت تولید خودروهای الکتریکی با توان فنی برتر به تازگی تصاویری از اتومبیل برقی Macan EV را منتشر کرد. این خودرو قرار است در آینده جایگزینی مناسب برای اتومبیل‌های بنزینی این شرکت باشد.


بیشتر بخوانید: تولید خودرو‌های خاص پورشه به مناسب ۱۰ سالگی پانامرا + تصاویر


اگر به دنبال شاسی‌بلند برقی با مصرف انرژی بسیار پایین و توان بالای حرکت در مسیرهای مختلف‌ هستید می‌توانید تا کمتر از دو سال دیگر با خودروی Macan EV شرکت پورشه از رانندگی لذت ببرید. با اینکه پورشه جزئیات زیادی از اتومبیل الکتریکی آینده خود منتشر نکرده، ولی خبرهای منتشر شده از این شرکت آلمانی حاکی از آن است که مدیران پورشه تصمیم دارند به زودی به طور کامل تولید خودروهای بنزینی را متوقف کرده و وسایل نقلیه الکتریکی را جایگزین آن‌ها کنند. یکی از این خودروهای الکتریکی که پورشه جایگاه ویژه‌ای را به آن اختصاص داده، اتومبیل پورشه Macan EV است. 

خودروی Macan EV، جایگرینی برای اتومبیل‌های بنزینی پورشه

توقف تولید خودروهای بنزینی پورشه در آینده‌ای نزدیک

کارشناسان فناوری با استقبال از تصمیم پورشه برای پایان دادن تولید خودروهای بنزینی در آینده‌ای نزدیک استقبال کردند و گفتند: "پورشه با چنین اقدامی علاوه بر کمک به محیط زیست، گام بزرگی را برای نزدیک‌تر شدن به گرایش‌های مردم در استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی برداشته است. پورشه می‌تواند الگوی مناسبی برای بسیاری از خودروسازان بزرگ جهان که هنوز به سمت طراحی و تولید خودروهای الکتریکی نرفته‌اند، باشد."

خودروی Macan EV، جایگرینی برای اتومبیل‌های بنزینی پورشه

اتومبیل‌های پورشه سال‌ها است که به عنوان خودروهایی اسپرت با توانایی‌های خاص در کشورهای مختلف جهان شناخته می‌شوند. این شرکت با تصمیم‌های جدید خود علاوه بر ادامه مسیر موفق گذشته، مسیری جدید را آغاز کرده که به نظر می‌رسد سبب جذب بیشتر مشتریان به سمت آن و سلطه بیش از گذشته بر بازار انواع اتومبیل می‌شود. 

انتهای پیام/

پورشه تولید خودروهای بنزینی را متوقف می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار