ورود خودروهای خودران Waymo به لس‌آنجلس + تصاویر

شرکت Waymo خودروهای هوشمند و خودران خود را برای انجام آزمایش‌های رانندگی به شهر لس‌آنجلس آورد.

ورود خودروهای خودران Waymo به لس‌آنجلس +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سازنده خودروهای خودران Waymo، اتومبیل‌های هوشمند خود را جهت انجام تست‌های فنی و آزمایش رانندگی در خیابان، به شهر لس‌آنجلس در آمریکا آورده است. خودرواهای خودران Waymo با توانایی‌های خاص خود می‌تواند در آینده‌‌ای نزدیک دوستی بسیار صمیمی برای همه شهروندان شهرهای بزرگ باشد.


بیشتر بخوانید: خودروهای متصل به اینترنت؛ با نسل جدید اتومبیل‌های هوشمند آشنا شوید +تصاویر


با توجه به ساختار شهری و خیابان‌بندی شهر لس‌آنجلس بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و تولید اتومبیل‌های خودران برای آزمایش محصولات خود به این شهر می‌آیند. یکی از مدیران شرکت Waymo گفت: "ما نقشه‌ای جامع از لس‌آنجلس را در حافظه خودروی هوشمند خود ذخیره کرده‌ایم. این اتومبیل به خوبی لس‌آنجلس را شناخته و در تمامی خیابان‌ها و مسیرها راه عبور مناسب را پیدا می‌کند."

ورود خودروهای خودران Waymo به لس‌آنجلس +تصاویر

حضور خودروهای خودران Waymo در لس‌آنجلس

هرچند خودروی Waymo از توانایی‌‎ها و امکانات بسیار خوبی برای رانندگی به صورت خودکار برخوردار است و راننده می‌تواند این اتومبیل را به صورت دستی و کاملا در اختیار خود نیز هدایت کند. دوربین‌ها و حسگرهای مختلفی که در تمامی بدنه خودور نصب شده‌اند و وظیفه سنگینی به عهده داشته و تامین کننده ایمنی اتومبیل هستند. در واقع این دوربین‌ها دیدی همه جانبه و سه بعدی از تمام اطراف خودرو نمایش می‌دهند. 

اتومبیل Waymo در کل مدت حرکت خود به اینترنت متصل است و کیفیت حرکت آن توسط مراکز کنترل نظارت می‌شود تا حرکات احتمالی به حداقل میزان ممکن رسیده و برای راننده و سایر خودروها مشکلی پیش نیاید. اتومبیل‌های خودران با توانایی‌های شگفت‌انگیز خود در آینده‌ای نزدیک می‌توانند رقیبی بسیار جدی برای خودروهای کنونی باشند. 

ورود خودروهای خودران Waymo به لس‌آنجلس +تصاویر

آینه خودروها علاوه بر ارتباطی موثر و پرکاربرد با راننده و همه سرنشینان با دیگر خودروها نیز ارتباط برقرا می‌کند و ایمنی کامل را در هنگام رانندگی به ارمغان می‌آروند. 

انتهای پیام/

شرکت Waymo خودروهای خودران خود را به لس‌آنجلس آورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
من كه جرات نميكنم سوار همچين ماشيني بشم
اول چند سال بره بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
توی ایران نخواهیم دید که بخوایم سوار شیم
آخرین اخبار